Kull 1: Theodore & Toulouse
Nu är det bara några dagar kvar innan parning, och Toulouse väntar spänt på att Theodore ska anlända i veckan 😉 Här nedan är lite "kort" information om kullen, för mer info om kullen, Toulouse, min uppfödning osv. hänvisar jag till min hemsida! 🙂 www.twinkleshamstrar.tk
Kullens mor: Toulouse, offwhite ba lh. Rö bärare. Född 13/1 2014. Toulouse har stamtavla och är registrerad i SHF.
Toulouses mor: Sobel bö lh
Toulouses far: Silvermink ba lh
Kullens far: Theodore, offwhite bö sa lh. Rex bärare, antagligen rö bärare. När Theodore är född återkommer jag med. Theodore har stamtavla och är/kommer att bli registrerad i SHF. Theodore är inte min hamster, jag kommer att låna Theodore ifrån Nathalie Lilja
Theodores mor: Vit bö satin lh
Theodores far: Silversobel bö rex lh
Beräknade färger, hårlag, teckningar & ögon: Offwhite, Offwhite bö, offwhite rö, vit rö, vit rö bö, vit bö. Lh och satin. Bandat. Svartögt och rödögt om Theodore bär på rödögt. OBS att rö varianterna endast kan komma om Theodore bär på rö.
Fler bilder på föräldrarna hittar du på min hemsida.
Parning: v.25
En unge ur kullen kostar 250 kr. 80 kr av den summan betalas innan 3 v. ålder som tingningsavgift. Ungarna kommer, som sina föräldrar, bli registrerade i SHF och ha stamtavla.
Vi finns i Stockholm.
Man kan sätta upp sig på intresselistan. Kontakta mig via pm här eller maila mig på twinkleshamstrar@hotmail.com
Mvh Tindra
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Intresselista
Nathalie L: Bestämmer färg osv. vid födsel
Lova S: (Min avelshona): Satin hona lh
Ebba A: Offwhite ba lh hona
Nellie A: Vit bö lh hona
OBS att Kull1 har en egen BloggSida på min hemsida. Kull1 Blogg.
Mvh Tindra
-Toulouse Cola Fanuel-
Just nu ser det ut som att parning inte blir av
-Toulouse Cola Fanuel-
Får man fråga varför? :)
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
#3 Nathalie, som jag skulle lånat Theodore av, fick förhinder 🙂