Uppfödnings Hemsida
Hej,
jag har ju inte direkt varit "dirskret" med att jag har en hemsida till min uppfödning, men jag har heller inte riktigt frågat vad ni andra tycker 😉
Här nedan är en länk till min hemsida, jag uppskattar besök och era åsikter 🙂 Jag vill gärna veta vad ni tycker om den, både positivt och/eller negativt, så kommentera här i tråden om du vill framföra något!
Själv är jag nöjd, men det är så himla kul att skriva på den, så om ni vill att jag ska ändra på/lägga till/ta bort något så berätta gärna det 👍
Mvh Tindra
Twinkle's GuldhamsterUppfödning
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Jag tycker att din sida är väldigt fin. Enkel och bra information. Riktigt bra du tipsar om andra sidor också under hamsterfakta. Hade dock varit kul att se ett par bilder på avelshamstrarna. Skarpa fina helkroppsbilder menar jag då :)
Bra regler du har vid köp av hamster, och att du inte ska avla så mycket, då det redan finns mycket uppfödare och kullar på gång hela tiden.
#1 Tack så mycket! Jag har "helkropps bilder" på gång, min dator är paj för tillfället, så jag har inte haft möjlighet att ladda upp dom än, men det är snart fixat! 🙂
-Toulouse Cola Fanuel-
Om man ska vara riktigt petig används inte ' efter namn i svenskan, alltså skulle det vara Twinkles hamstrar ;)
Sen är det särskrivningar på "hamsterfakta" och "intresselistor".
Det där var ju jättepetigt, men annars hittar jag inget. Din information är relevant och stämmer, designen är gullig och det är enkelt att hitta. 😃
#3 Ja, det är lätt att fixa, ordnar det sen :) Skulle du kunna pm:a mig vilka särskrivningarna är? Så att jag kan rätta till det! :D Tack så mycket!
-Toulouse Cola Fanuel-
#4, menar att själva rubrikerna är särskrivna. Det står "hamster fakta" och "intresse listor" istället för "hamsterfakta" och "intresselistor" 🙂
#5 Haha, jaha, då fixar jag det :) Jag är lite blind för sånt när det väl är gjort… x) Ibland undrar jag om mina lärare är tokiga som gav mig ett A i svenska xD
-Toulouse Cola Fanuel-
#6, lätt att missa 😃