Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 392 ggr
Skimrande
1

Hamsterblogg

Hej!

Ville bara göra lite reklam för att min hamster har fått en egen blogg, och det vore jätteroligt om den fick fler läsare:

hamsternbrumhilda.blogspot.com

Den kommer att uppdateras ganska ofta och är inriktad till barn som drömmer om en egen hamster och även andra hamsterintresserade som tycker det är roligt att följa en hamsters dagliga liv :)

Mvh Sandra

Shalin
0

Åh vilken fin blogg du har gjort. Jag har kollat igenom den nu och lagt till den på mina favoriter. Ska bli särskilt kul att följa Brumhilda då jag inte lyckats övertala pojkvännen ännu om att skaffa hamster ;) Guuud så söt bild när hon sover hihi. Det är så man själv får lust att sova eftersom det ser så mysigt ut ^^

Skimrande
0

#1 Tack så mycket!
Ja, visst är den bilden jättesöt! De ser så oskyldiga och gulliga ut när de sover.

Skimrande
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej igen! Det är möjligt att inte alla tycker den här videon är lika rolig som jag, men det fick mig lite full i skratt i morse att titta på Brumhilda när hon skulle äta gröt. Självklart kan mat inte bara sitta och äta från matskålen, utan gröten ska bäras in i huset OCH geggas upp mot väggen i akvariet så att den inte hamnar i sängen :P Smart sätt att förvara gröten på. Sen är det bara att ta en bit från väggen lite då och då. Jag får nog städa lite ikväll ;)

Shalin
1

Hahaha men lilla sötnos då xD Mysigt med lite kladd på väggen hihi. Ja men exakt det är ju bättre att ha det i huset så man kan ha frukost i sängen ;)