stora öron?
Är det en hamster eller mus😂
är det en guldhamster i så fall ser hamstern bra ut
det är en guldhamster. 😊
Min ena kille här hemma har också stora öron. Jag tror detta beror på att han är korthårig. Mina långhåriga hane ser ut att ha mycket mindre öron. Vad vet jag ;P :)
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
#4 du har rätt korthåriga guldhamstrar har större öron än långhåriga guldhamstrar dom brukar ofta ha mindre öron
#5 Vad jag fattade det som (Rätta mig om jag har fel) så menade fotboll22 inte att de har större eller mindre öron. 🙂 Utan att pälsen hos långhåriga är längre och täcker en större del av öronen än vad de, just det, korthåriga hamstrarnas päls gör x) 🙂
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
På samma sätt kan det se ut som att långhåriga har bredare ansikten när det egentligen bara är pälsen :)

Både huvudform och öronform kan ju göra att öronen ser lite stora eller små ut, plus då pälsen som andra har skrivit. =) Denna hamstern ser ut att ha ganska litet huvud och öronen är ganska avlånga, så då ser de ju större ut. =)
Hamstern på min bild har lite större och rundare huvud, plus rundare öron, så då ser ju öronen mycket mindre ut, även om det kanske inte skulle vara så stor skillnad i verkligheten (plus att vinkeln på mitt foto gör att öronen ser mycket mindre ut med såklart).
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.