Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 999 ggr
Halcyon
2014-05-22 19:46
2

Rädd...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Estelle är nu över två år, två år och 2 månader för att vara exakt, och jag går hela tiden och oroar mig för att "nu kan hon somna in när som helst.." och jag mår såå dåligt av det. Estelle betyder så himla himla mycket för mig, kan inte ens förklara för er. Hon kom till mig som 5 veckor gammal och sen dess har hon varit min egna lilla prinsessa. Det är livets gång, jag vet. Men det är tanken som gör så ont att hon snart inte kommer finnas mer..

Behövde bara skriva av mig lite..

Gammeltanten ❤️

we're always chasing that paradise

fuzzie
2014-05-22 20:11
0

Nämen ååh så trist att hon blivit så gammal och att du känner så. 😕 

Men förhoppningsvis så har du ju fått några fina år med henne som (när dagen väl kommer) så kan du titta tillbaka på dem med glädje. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Halcyon
2014-05-22 21:00
0

#1 Ja det är så trist, men är samtidigt glad att jag fått så många år och fina minnen med henne, och fler ska det förhoppningsvis bli! :) Men just nu går jag mest och oroar mig. Får försöka sluta och tänka att jag ska göra det bästa av tiden istället. <3

we're always chasing that paradise

fuzzie
2014-05-22 21:02
0

Jaa, det bästa är nog att du försöker sluta tänka på det och bara njuter med henne den tid som är kvar. Men hon var underbart söt! 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Ulltussa
2014-05-22 23:36
0

Sitter i samma sits som du, har en gammalgubbe här hemma som är min lilla ögonsten. Men man måste försöka fokusera på det positiva och ge dom en massa kärlek och omtanke varje dag!

Mvh Mikaela

Cireea
2014-05-23 13:42
0

Känner lite samma sak med Seth här.. han är snart 1 år och 6 månader och han kan lika gärna leva i måååånga månader till men efter det som hände Kardemumma (1 år och 10 dagar blev hon) så känner jag den där rädslan över att min favoritgubbe, min första, ska gå bort. 😢

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck