Dvärghamster-kluring
Kände mig för att göra en dvärghamster Kluring! Lycka till! Edit: Medarbetare Sajtvärd snälla rendera denna kluringen, den var inte enns klar :P läs #2
Hm, fanns inga rätt svar på fråga 6, 7 och 8… :/
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#1 Nej jag vet, jag vet inte vad som hände men det råkade posta samma inlägg två gånger innan jag enns var klar. Min IPad beter sig helkonstigt idag… Så medarbetare/sajtvärd kan någon radera denna kluringen också?
Alla dvärgar gillar väl att sandbada, det är inte typiskt för robbar? (:
//Jessie
#3 jo alla dvärgar gillar ju det men för robbar är det extra viktigt att bada om jag inte minns fel :)
Det har jag aldrig hört faktiskt (:
Har haft Campbells, Robbar och Vintervit, och har inte upplevt att robbarna tyckte om sanden bättre än dom andra.
//Jessie
#5 Okej, jag har aldrig haft robbar själv så du vet nog bättre. ;) Men som sagt jag var ej klar med kluringen innan jag "misstag-postade" för jag tänkte ha med som svar där: den gillar att bada och är extra aktiv och snabb och svår att få tam
Nja, det kan ju vara så att mina robbar var ovanligt ointresserade av sanden också. Blev bara nyfiken vart du hade hört/läst det.
Ja, extra aktiv och svårare att få tam kan jag hålla med om att robbar är (:
//Jessie
#7 svenska hamsterföreningen ;) http://www.hamsterforeningen.se/dvärghamster/roborovski-18359189
Ja, då kanske det är så då (:
//Jessie