Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 767 ggr
Felibaba
0

Normalfärgad/Silvergrå guldhamster???

Hej! Jag planerar och köpa en hamster, men hittar ingen uppfödare som föder upp den sorten som jag vill ha. Jag skulle vilja ha en normalfärgad och helst satin(rex går också bra) och LH(men inte för lång). Jag skulle även kunna tänka mig att ha en silvergrå guldhamster. Om någon vet en bra och seriös uppfödare som föder upp åtminstone "vanliga" normalfärgade eller silvergråa guldhamstrar skulle jag uppskatta om du skriver den nedanför :) Tack på förhand!

Felibaba
0

I Stockholm :)

nakuta
1

Finns ju Be-Bopz (Linda) som har både creme och viltbaserat, som jag kommer på så på rak arm

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Felibaba
0

Aa, jag skulle faktiskt kunna åka till Östergötland, då jag har familj där. Men hon verkar mest ha cinnamon och créme… Men jag kan kanske kontakta henne och fråga :)

Fiona1234
1

Om allt går som planerat och om jag får låna en hane som jag jättegärna vill låna så får jag en kull med både silvergrå och Normalfärgad med lh i satin och eventuellt Rex :)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Felibaba
0

Vaaaa!!!!! Jaaaaaaa!!!!!! Vilket datum planerar du ungefär att dem ska födas?? :D

Fiona1234
1

#6 Hehe :) Då jag ej fått svar än om jag får låna hanen ifrån en viss person så kan jag inte lova att kullen kommer bli av, men förhoppningsvis blir den det :) Den kommer tas i Juni isåfall :)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

BlackandBlue
0

jag får en kull nu om två dar där det är nf umb med eller utan band ;) de beräknas bli kh om inte pappan bär på lh ;)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

hoppetossa
0

Jag får förhoppningsvis en kull den 3:e juni där det borde komma normalfärgat i LH. Jag finns i Eskilstuna och ungarna kommer vara registrerade i SHF. :)

http://empirebroline.blogg.se