(Ö) 11/5-14 Guldhamsterhane
Hej allihopa!
Söker nu igen efter en hane att låna till min Silverkoppar hona i sommar. Hanen ska vara lh och cremebaserad. Den ska även vara helt papovafri och fri från sjukdomar och eventuella ärftliga fel såsom svansknyck.
Den ska finnas i Stockholm då det är där jag bor. Som tack för lånet får man en unge ur kullen eller 250kr som en unge ur mina kullar kostar.
Honan är en underbar Silverkoppar lh hona som är egenuppfödd här hos mig. Mamman och mormorn till denna tjej är också egenuppfödda och är underbara allihopa .
Har ni någon som uppfyller dessa krav? Tveka inte att höra av er!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Jag har en sobel satin kille på ca 3m som skulle passa perfekt! bär rö o ev bö ;) dock så är han till salu ;)
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
#1 är han en meter!😮
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
3m - 3 Månader!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
#2 Nej det vore konstigt! Han e nog 3 månader. ;)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
jahaa! då fattar jag! har bara inte hört det förut haha;)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#1 Åh, det hade ju låtit perfekt! Tyvärr har jag för mycket hamstrar för att kunna köpa 1 till, har 2 gamla här hemma som tyvärr kanske inte lever sålänge till, men hade detta varit senare i år hade jag nog inte tvekat :)
Har en Långhårig offwhite hane. Han är 1,5 år men väldigt pigg och väldigt bra skick. Han har världens sötaste temperament och har ALDRIG någonsin bitit mig. Ur söt kille. Han kom 5.a på en utställnings tävling av ca 20 stycken. Men detta var via internet ;P tror det var svenska hamsterföreningen som hade den. Han finns i Västerås iof..
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
#7 Pm:ar dig!