Irland 2v.
Hej, jag ska till Irland de två första veckorna på sommar lovet (15-29 juni). Jag är nu intresserad av en hamster men behöver då någon som kan vara "vakt" under två veckor. Jag bor i Lidköping 2h norr om göteborg.
OM DU ÄR INTRESSERAD SKRIV HÄR OCH SKICKA PM!!!
mvh jacqueline
Du ska alltså skaffa en hamster, men vill ha hamstervakt i juni? Är det inte bättre då att vänta med att skaffa en hamster tills du kommer tillbaks?
Det är absolut bättre att du väntar. Jag vill själv hemskt gärna ha hamster nu men jag måste vänta. Det är jobbigt att behöva göra det, men du kommer vara glad över att du gjorde det.
Det kommer bara bli stressigt för hamstern att komma till ett nytt hem, lära känna dig lite grann. Sen om hamstern byter hem helt plötsligt även om det bara är två veckor, så kommer det säkert bli stressande.
Så vänta allra helst.
Jag tänkte att jag kanske kunde köpa en hamster nu (tittat på olika kullar) Men insåg snabbt att det var en ganska ogenomtänkt ide och jag tror inte att det är brist på hamster kullar😃
såå tråden kan låsas…
Ja men precis det finns ju ofta hamsterkullar från alla de uppfödare som finns här ;)
Bra att du skaffar en hamster senare :D Hoppas du får det roligt när du är i Irland :)
Ja precis, att vänta kan inte vara svårt det kommer säkert finnas kullar då också. Japp jag hoppas det blir kul. Det ska vara ett ridläger med språkundervisning (jag är 13År)