Vila i frid Kardemumma!
För en stund sedan hittade jag min fina Kardemumma i sitt hus. Hon hade somnat in helt stilla och jag blev så chockad att jag bara började gråta när jag såg henne..
Hon hann inte bli mer än över året och hon var min andra hamster och min allra första avelshona. Hade aldrig i mitt liv trott att hon skulle lämna oss först…
Världen kommer bli mörkare utan dig min vän 💔
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Nej men gud så hemskt! Jag lider verkligen med dig. Det är så hemskt att förlora en vän som betyder så mycket, speciellt när hon bara var över året. Har själv upplevt det och jag blev precis lika chockad då som du måste ha blivit nu. Om det Lummen har sagt om dina hamstrar och hur du är mot de stämmer, vilket jag tror att det gör, så är jag väldigt säker på att hon har haft ett toppen liv, det skulle jag ha haft om jag var en hamster i din uppfödning. :)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
#1 Tack för dina fina ord 🙂Blev helt chockad av att se henne, aldrig i mitt liv hade jag trott att idag skulle bli en dag då det var begravning. Jag fick i alla fall ett fint år med min Mumma, mycket goisga stunder blandat med knäppa kvällar. Kommer sakna henne så oerhört mycket ❤️
Styrkekramar.
Kram Kaosarn! Du är grym ❤️
Nej vad tråkigt! Så hemskt och så totalt oväntat, det gör ju så ont! Skickar en styrkekram och en tasskram också från Mummas bror Koriander.
Vila i frid lilla fina Kardemumma! ❤️
Tack hörni! 😢
Igår fick Kardemumma en fin begravning 🌺
Beklagar 🌺💔
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Beklagar verkligen! :( Vila i frid Kardemumma!
Med vänlig hälsning, Mimmi
Åh :( Vila i frid! Styrkekramar från mig.
Vila i frid sötaste Mumma!