Bra att veta
Om det är någon som behöver bli av med sin hamster akut, om någon vet om någon hamster som inte blir omhändertagen ordentligt… Då kan jag tänka mig ta hand om den. Nu när min hamster har dött har jag ett ledigt akvarium. Jag vill göra en god gärning liksom.
Kan vara bra att veta om man vet om någon hamster som behöver ett kärleksfullt hem.
Nu när två av mina köpare inte längre vill ha en hamster så behöver jag någon som kan ta emot en liten bebis. Det blev jättedumt, de sa att de skulle ha och tingade och allt. De var anledningen till att jag tog en kull, de tyckte att mina hamstrar var så lugna och trevliga och de skulle köpa en hamster av mig om jag tog en kull på min hona. Jag hittade lite andra köpare och tog kullen. Det var en fantastisk upplevelse och jag ska spara en liten kille från min första kull. Sedan nu så ringer de båda två och säger att det inte ska ha nån unge, då blir jag lämnad här med 6 otingade bebisar… fint. Eftersom att du söker så skulle jag verkligen uppskatta om du skulle vilja ha en bebis. :)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Hej! Kan inte du pma mig bilder m.m? Kram!