Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 443 ggr
Evovva
1

Suni finns inte mer. :´-(

Idag när jag kom hem efter en kryssning hade min älskade Suni somnat in. Hon skulle fylla 2 år om exakt 1 månad och jag hade hoppats att få uppleva hennes 2 års dag men så blev det nu inte. Gosade med henne en stund igår när jag gav henne mat innan jag skulle åka iväg.

Hade varit hemma några timmar och skulle ge kvällsmat när jag såg att hon somnat in. Önskar att jag hade tittat till henne direkt när jag kommit hem så hade jag nog hunnit säga farväl då det inte var länge sedan hon somnat in.

Kommer att sakna min lilla "Durasell Kanin" som aldrig brukade vara still en sekund.

RIP min älskling <3

tofflans
0

rip ❤️

Med vänliga hälsningar, Victoria 😊

cleia80
0

Beklagar sorgen <3

Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com

Zvintos
0
Mimmi_Lola
0

Vila i frid fina Suni! Beklagar verkligen… :(

Med vänlig hälsning, Mimmi

Evovva
0

Tack.

Olivia8383
0

Naw vila i frid Suni!

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

Evovva
0

#6 Kan ju säga att jag är glad över att jag snart får hem Chili. Inte för att saknaden efter Suni blir mindre men blir inte lika tomt.

Olivia8383
1

#7 Näe, det känns alltid hemskt att säga så men som du säger så blir saknaden inte mindre men det blir i alla fall inte lika tomt.

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com