Hot or not
Såg en kul lek på en hundsajt, och tänkte att vi kunde prova på det härpå hamster i fokus :)
Det går till så att någon börjar lägga upp en bild på sin/någon annans hamster (OBS! Man måste självklart ha tillåtelse av den som äger bilden att lägga upp den) och så får någon person bestämma om bilden är snygg eller inte, hot or not, och varför personen tycker så. När man skrivit vad man tycker om bilden lägger man i sin tur upp en bild på sin/någon annans hamster :D
Exempel:
1:*Lägger upp den lilla bilden* En bild på min hamster, är den hot or not?
2: Not, bilden är alldeles för suddig. *Lägger upp en bild*
Hoppas ni gillar leken! :)
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Ser att de flesta av er visserligen kommenterar mer på bildens kvalitet än själva djuret, men jag tycker det ändå känns lite olustigt med en sån här "lek"… Det urartar lätt till "den hamstern är inte söt" och nog tycker vi väl alla att våra hamstrar är söta?
#6 Meningen med leken är att man ska vara petig, tänka på omgivningen, bakgrunden och så ;) Om det blir så så får man lösa det på ngt sätt, för det är inte meningen att man ska göra så! Men om du inte gillar leken, kan du ju välja att inte vara med helt enkelt :)
-Toulouse Cola Fanuel-
Hot! en gullig hamster som stjäl all fokus och den har en gullig pose. Resten av bilden känns ut suddad och då gör det inget att bakgrunden är rörig och hamstern är skarp.
Har tyvär ingen bild på min nya telefon på min hamster, eller döda hamster.😮Någon annan får också skriva om bilden på #10.
Hot! supersöt hamster och inte många grejer i bakgrunden. Snygg pose!😛
Har tyvärr ingen bild så ngn annan får lägga upp en😇
Cookie
Sam
Mvh Ella
#27 , hot :) .urgullig hamster som tar all fokus! Har tyvärr ingen bra bild, så nån annan får ladda upp istället för mej :D .
Då laddar jag upp en bild på min lilla Ernst🙂
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#30 Hot! Urgullig hamster!!! Har fortfarande ingen bra bild på lillan❤️
#38 I jul-rumpa-style: Skiiit snygg och kul xD
Vanlig style: Not, man ser bara baken… x)
Men det blir hot! xD
Har ingen bra bild på den här datorn, någon annan får lägga upp!
-Toulouse Cola Fanuel-
Hot fin pose!!!
Åh vad fina bilder alla lyckas ta på sina hamstrar! Min lilla Albin är inte stilla en sekund så det är omöjligt att lyckas fånga honom på bild :(
#44 håller inte med. Uppskattningsvis är 9 av 10 bilder "not" men så verkar folk tycka de är "hotta":/ Min systers dagsiynge kan ta bättre bilder…
Men övning ger färdighet för vissa.
#46 , superdupermörk bild, men ja.. :/ ..
Hot, bra skärpa, fina färger! 🙂
HOT or NOT?
HOT! Väldigt söt hamster bra fokuserat👍😄 Hade tyvär ingen bild i datorn
Hot. Jättefin bild, gillar det mjuka ljuset. (:
Hot or not?
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
lägger till hot or not? #58 =jag
#62 Definitivt hot! Underbart söt hamster, bra skärpa och en bakgrund som ger fint kontrast :D
hot or not?
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
Hot, super söt och bar skärpa.
HAr Ingen bild någon annan får lägga upp…
#64 Tack! Jag kan lägga upp en till bild då ^^
hot or not?
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
HOT! Hamstern e så söt när den fyller på sina kindpåsar <3
Hot or not?
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Tyvärr not bilden e för ljus och det blir ansträngande för ögonen att fokusera på hamstern iom att bilden e så ljus men jättesöt hamster :) E den en vintervit?
Hot or not?
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
#74 Not måste jag tyvärr säga då bilden är uppdelad i flera samt att det var text på lite olika ställen. Men hamstern var hemskt gullig! 👍
Hot or Not?
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
#82 inge fokus på hamster?? Är ju bara hamstern som syns på ett golv.. Men du tycker ju som du vill :D Tyvärr NOT på din bild då då hamstern är suddig och allt smälter ihop. Ansiktet är fint. Men allt annat förstör bilden tyvärr ;P
Då #83 inte la upp nån bild så gör jag det 🙂
Hot or not?
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Hot!
Bra fokus och extra plus att bakgrunden inte har något. Inget som stör, bilden är inte rörig, den är skön att titta på för ögonen.
Då jag har slut på bilder i arkivet får någon annan äran att lägga upp en bild.
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
HOT! Jag gillar att bakgrunden är så färgglad och att hamsterns päls är helt flygig. :) Mysig, men samtidigt glad bild.
Hot or not?
Svenska Hamsterföreningens Forum: SHFs FORUM
Hot! Gillar att hamstern ser liksom lite tagen på bar gärning ut. Det måste ha varit skönt att rulla lite i sanden. Bakgrunden är också ganska lugn, ett stort plus! Här kommer Nöt.