Hamster iFokus

Hamster

Etikett: minneslund
LĂ€st 964 ggr
Roonja
3

Vila i frid Kquattro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag somnade Flingans Kquattro in.. 😭 Hon Ă€r född 24 April 2012 och Ă€r frĂ„n min K-kull sĂ„ hon har hĂ€ngt med mig lĂ€nge tillsammans med sin "sambo" Flingans Night Hawk.

Kquattro somnade in av Ă„lder, skönt och stilla med Night Hawk vid sin sida! đŸŒș

Tycker sĂ„ synd om Night Hawk. Dem har varit tillsammans sedan start. NĂ€r dem var runt en 3 mĂ„nader fick dem flytta ihop i hopp om ungar, men det blev aldrig nĂ„gra sĂ„ jag flyttade tillbaka Kquattro till hon-flocken jag hade. Kquattro slutade Ă€ta, dricka och hon magrade av. 😕 Jag satt ihop henne med Night Hawk igen och den var ett Ă„terseende som jag sent kommer glömma! Kquattro började Ă€ta igen och dessa tvĂ„ gosade hela dagarna, dem var aldrig ifrĂ„n varandra. Det kallar jag kĂ€rlek! ❀

Och nu nĂ€r Kquattro lĂ„g död sĂ„ lĂ„g Night Hawk brevid henne och kollade upp pĂ„ mig. Det skĂ€r sĂ„ i hjĂ€rtat av att se det! Hans sjĂ€lsfrĂ€nde har lĂ€mnat honom! ❀

24 April 2012-19 April 2014 ❀

Min Ă€lskade vĂ€n var inte lĂ„ngt ifrĂ„n 2 Ă„r. Hon Ă€r vĂ€ldigt saknad, kĂ€nns som jag har förlorat Ă€nnu en del av mig
 ❀

PÄ bilden Àr Kquattro 12 dagar(öppnade ögonen tidigt)!

Roonja
3

Vackra tjejen! Hon var agouti pearl! ❀ Pappa var Roslagens Nimbus(gilbert) sapphire pearl och Flingans Just Dance agouti var mamman!

Roonja
2

Denna bilden Ă€r tagen för nĂ„gon mĂ„nad sedan bara. Hon och Night Hawk! ❀ KĂ€rlek livet ut!  I slutet blev Kquattro helt vit ocksĂ„!

tofflans
0

rip â€ïžđŸ˜•

Med vĂ€nliga hĂ€lsningar, Victoria đŸ˜Š

Evovva
0

RIP

VickyF
0

Underbara bilder! Vilken trevlig historia de har tilsammans đŸ™‚ Nu fĂ„r dem fortsĂ€tta att vara tilsammans  i oĂ€ndligheten! Tycker det Ă€r en fin tanke đŸŒˆ

Fiona1234
0

Nej vad trĂ„kigt Ronja đŸ˜­â€Š Hon hade nog ett toppenliv hos dig, och en underbar Ă€gare â€ïž 

đŸŒș Vila i frid Flingans Kquattro đŸŒș 

===

// Med vĂ€nlig hĂ€lsning, Sofia ,VĂ€dersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare pĂ„ Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[Anonym321123]
0

Vad trÄkigt!! RIP

Roonja
0

Tack allihopa, det vĂ€rmer! ❀

#6 Tack sĂ„ mycket! ❀

Fiona1234
0

#8 â€ïž

// Med vĂ€nlig hĂ€lsning, Sofia ,VĂ€dersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare pĂ„ Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

MaaariaS
0

Beklagar â€ïžđŸŒș

Medarbetare pÄ Chinese crested ifokus.

Rebornbabyn
0

Sov gott lille vÀnnen. JÀttesöt var hon!

Älskar mina djur Hanna, Cocos och PĂ€rlan.

Roonja
0
DvÀrgvÀdur
0

Åh, beklagar đŸ˜•

Hon mĂ„ste ha varit en speciell vĂ€n för dig, och kĂ€rleken mellan henne och Night Hawk â€ïž

// Johanna

Medarbetare pĂ„ DvĂ€rghamster iFokus

luddtuss
0

SĂ„ sorglig men fin historia! Sov gott fina Kquattro

Roonja
0

#13 Ja det var hon verkligen! 😊 Ja dem tvĂ„ var oskiljaktiga! ❀

#14 ❀