Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 930 ggr
Anna4077
5

heta diskussioner

Jag har en fråga. Ibland går vissa diskussioner ur ur styr. Då det finns många unga just på detta forum tycker jag att det är något man borde vara uppmärksam på. Vissa blir ibland påhoppade eller hoppar på andra deltagarna. Jag undrar om det finns något man kan göra åt detta? Varför inte något görs i många fall? Om det är pga "personal brist" så skulle jag gärna vilja hjälpa till med detta. Jag läser så gott som alla inlägg ändå :)

Anna och taxen Max

MoaL
1

Det är Sajtvärd och medarbetares uppgift att hålla koll på forumet, och sajtens Skrivregler finns att läsa här.  

Som medlem kan man förstås också hjälpa till helt enkelt genom att exempelvis försöka gjuta olja på vågorna om det blir för upprört någonstans. 👍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Ove555
0

Jag ber någon administratör att radera det här inlägget

Evovva
3

#2 Varför ska inlägget raderas???

MoaL
0

#3 Det var min reaktion också först, men efter en stund insåg jag att han nog kanske menar sitt eget inlägg (#2), inte hela tråden. 🙂 Han råkade kanske posta ett inlägg av misstag, eller helt enkelt ångrade sig, och ber därför att det ska raderas.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Ove555
0

Ja, jag vill att inlägg #2 ska raderas, och gärna det här inlägget också.

Sceniie
2

Alla är vi nybörjare någon gång. Jag är less på att folk hoppar på dom som är nya.. Mindre erfarna.. Istället för att va negativa hjälp folk med de dom behöver hjälp med

Inlägget är låst för nya kommentarer