namn förslag? :)
jag behöver lite hjälp med olika namnförslag, jag är ju själv väldigt dålig på sådant… så jag tänkte om ni kunde komma upp med några förslag kanske? 🙂 det är en guldis i färgen creme? (om man nu säger så…?) och det är en hane… 😃
Med vänliga hälsningar, Victoria 😊
Nu ska jag krafsa fram lite förslag! :)
Btw, kan du ladda upp en bild och skriva lite om hans temperament, då blir det lättare för dig att veta vad som passar in 🙂
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Austin, Archy och Ace är några av mina favorit namn. :)
http://ask.fm/JessicaReips
har ju bara haft han nu ''två'' dagar… men han verkar väldigt lugn och gillar sova. han verkar också vara väldigt kelig, har ju inte hunnit ''ha han i handen'' än. men jag har sett när han har blivit upp plockad och han verkade väldigt handtam! så jag tycker att han är en go lite hamster (av vad jag sett) 😛
är inte helt säker är det färgen ''creme'' ? är inte så bra på färgerna… 🤐
Ska hitta på några fina namn, vad är du ute efter för typ av namn? :)
// Johanna
Snuttis, Sötnos, Sune, Nisse, Trollet
inga svenska namn, vill ha något ''unikt'' eller fint. 🙂
kanske lite gulligt namn, kallar hamstern för bebisen just nu tills han har ett namn 😛 hahah… xD
Dream Boy, chasing sun, moon dance
Unika namn är jag nog bra på. ;)
Ethan, Jayden, Aiden, Akif, Ace, Akiles, Aakash, Isaac, Brayden, Yahir, Titus, Maurice och Vishnu. Hoppas att det kanske hjälpte lite. :)
http://ask.fm/JessicaReips
Cheerio, som flingorna. ;p
Nu kommer mina förslag:
Neon
Cream Puff
Tarsus
Zack
Zeon
Harrix
Berry
Pumpkin
Avocado
// Johanna
Isaiah
fastnade lite för cream puff & pumpkin 🙂 men jag vet inte, vilket är finast isåfall av dom två namnen?
Har alltid tyckt om namnet Pumkin, men Cream Puff passar ju eftersom han är cream..
Det är upp till dig vad som passar! 😉
// Johanna
Pumpkin ;)