Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 887 ggr
ebbamedruby
2

Fästa vattenflaska i akvarium

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! För ett tag sedan såg jag en video på youtube. Det var en tjej som fäste sin vattenflaska i buren med velcro, det är som kardborreband fast starkare. Jag klickade hem lite velcro från eBay, för att testa lite. Det kostade ändå bara 6 kronor.

Idag fick jag hem min velcro och den funkar jättebra! Den är mycket stadigare än man tror, slänger ner en bild här nere.

Det enda negativa är kanske att det tar lite tid för velcron att komma fram, men har man inte bråttom så :) Här finns en länk till den velcron jag köpte:

http://www.ebay.com/itm/330897036267?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Alltså sitter den fast med "lim" mot glaset, som dessutom inte lämnar några märken, och på andra sidan är det kardborre. Samma sak på andra sidan, fast ytorna på kardborren är olika för att de ska fastna på varandra :D

Hoppas det hjälpte till!

Lexie82
0

Jättesmart! Själv har jag använt mig av pringles-rör där jag gjort ett litet hål för pipen. Men det där verkar ju jättesmidigt =)

Dvärgvädur
0

Smidigt!

Jag försöker komma på ett sätt att fästa min vattenflaska, har jättemycket velcro så det kanske jag ska prova.

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

ebbamedruby
0

#1 ja, väldigt smidigt!

#2, är jättenöjd, gör verkligen det!

Sceniie
0

Jag jag tejpar fast mina och hamstern rör inte tejpen