Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 568 ggr
minihamster
6

Godnatt Beauty

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vila i frid min fina, bästa hamster. En bättre vän än dig hade jag aldrig kunnat få och de två åren med dig hade inte kunnat bli bättre Men du hade ont, bölden försvann aldrig och det gjorde ont på dig, så jag gjorde det som var skönast för dig, Beauty och lät dig somna in. Saknaden är enorm, jag har nog aldrig varit så ledsen som jag är nu. Det känns så tomt utan dig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag kommer aldrig glömma vilken underbar liten dvärghamster du var. Världens bästa kompis var du, när jag var ledsen så märkte du det och blev lugn och satt och tittade på mig med dina stora pepparkorns ögon för att trösta. Och det hjälpte alltid. Man kunde inte låta bli att bli glad när man såg dig. Du är petshjälte också och det är du värd. Första gången vi var hos veterinären blev du bra av medicinen men den här gången hjälpte inte medicinen mot din elaka böld. Ingen kommer någonsin få ersätta dig, Beauty. Jag hade gjort nästan vad som helst för att få träffa dig igen. Känna din mjuka, vita päls mot min kind och dina små, små tassar i handen. Jag kunde nästan inte sova inatt utan att höra ljudet från dina tassar som springer i hjulet. Och mitt rum ser riktigt tomt ut utan din lekhage. Jag saknar att få läsa upp mina franska glosor för dig, eller ge dig godis medans du ligger på rygg i min hand eller på min mage. Eller bara mötas av en glad liten bomullstuss när jag kommer hem från skolan och är trött. Saknar dig så det gör ont, jag kommer aldrig någonsin glömma bort dig. Jag lovar att till och med när jag är gammal och kanske 90 år så ska jag tänka på vilken underbar liten hamster jag hade. Jag saknar dig, älsklingen. Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dig faktiskt… 😭❤️

//Josephine :)

minihamster
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fina, fina lilla prinsessa… :( ❤️

lollynonna
0

vila i frid❤️

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

annakarin_li
0

Sov gott sötaste Beauty!!

Fiona1234
0

Åh vad tråkigt :(… Vila i frid Beauty!

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Dvärgvädur
0

Beklagar! 😕❤️

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

[MARWAKE]
0

Vila i frid finaste Beauty :( Du (minihamster) var nog den bästa hamsterägare som en hamster kan ha. Förstår att hon betydde mycket för dig

Tipsi3
0

Nej, vad synd 😕

Vila i frid söta Beuty ❤️🌺

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

jentrjenny
0

Vad tråkigt :(

Hon ser jättefin ut på bilderna! Vila i frid ❤️

Gerbilles
0

Beklagar, vila i frid Beauty! 🌺

minihamster
0

Tack allihopa. Känns så tomt och tråkigt utan min älskling… Känns som om jag aldrig kommer bli riktigt glad igen. #6 Tack, jag blev faktiskt uppmuntrad när jag läste din kommentar. Jag hoppas Beauty också tyckte det.

minihamster
0

*dubbel

minihamster
0

*dubbel