Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 467 ggr
Lexie82
2014-03-23 15:41
1

Pyssel 2

Ännu fler pysselfrågor..

1. Jag läste säkerhetsföreskrifterna på mina limpatroner. Där stod att de inte klassades som farliga att äta, andas in eller få på huden. Borde inte det då räknas som giftfritt? Vågar jag använda det till grejer åt mina dvärghamstrar? De grejer jag tänkt bygga blir svåra att få stadiga om inget lim ska vara "synligt".

2. Jag tänker göra burar av samla-lådor. Fick tipset att använda lödkolv för att göra öppningar och sen limma fast nät på utsidan. Vad ska jag använda för typ av nät? Och var får man tag på det billigt?

3. Läste nånstans att man kan  ge tuggpinnar för hund till hamstrar, så jag funderar på att göra en böjbar bro av såna. Är det någon som har erfarenhet av sådant?

Dvärgvädur
2014-03-23 16:05
0

1.

Jag skulle nog ändå inte våga limma synligt, men lämnar detta till någon annan.

2. Myggnät funkar, mer än så vet jag tyvärr inte om vilka när som funkar :/ Det funkar nog med vilket som helst bara det är tätt. 

3. Jag har tuggpinnar, men det är mer som godis. Skulle inte rekkomendera att göra en bro av de då det är risk att pinnarna smular sönder när man borrar, och de skulle nog äta sig feta på det hihi 😃

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

ebbamedruby
2014-03-23 16:30
0

2. Det finns bra nät på jula också. Små maskor.