Guldhamster i Fokus?
Hej,
någon som funderat över att starta upp Guldhamster i fokus? Själv hade jag velat, men sen är det ju några år innan jag fyller 18 x)
Vore ju kul att ha både hif och gif, men där man mer kan ställa frågor angående just guldhamstrar, om papaova, färger etc.
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Åh! Verkar jättesmart efter som det finns dvärghamster i fokus. Tyvärr kan ju inte jag heller starta upp nåt 😛
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Tycker inte det behövs en till hamstersajt. Man kan väl diskutera guldhamstrar på hamster iFokus?
//Josephine :)

Jag håller med #3 jag tror inte det är positivt att sprida ut diskussionerna över flera forum, det finns ju redan 3 olika hamsterforum här på iFokus.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Haha, har tänkt över det lite och har nog ändrat mig lite… Har ju shf i fokus också, 3 forum att hålla reda på blir lite för mkt då jag tkr att 2 är tillräckligt. x)
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Det finns flera forum, men enligt mig blir det enklare med GiF och DiF för sig😃
Men förstår hur ni tänker!
Det är inte så mycket om dvärghamstrar här på sajten utan det kommer något ibland och det känns som att det här är våran guldhamster sajt. Förstår hur vissa av er tänker men en till sajt tycker jag blir för mycket! ;)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Tycker också det känns onödigt och lite tråkigt att dela upp raserna, gillar verkligen hamster.ifokus. :)
we're always chasing that paradise