Nachi + Herbert
Nu i veckan blir det troligen parning mellan Mapilamis Nanga Parbat (tilltalsnamn: Nachi) och Clematis (Tilltalsnamn: Herbert). Herbert lånar jag från Vädersjös uppfödning. Den här kullen har varit planerad ett tag nu men vi har aldrig fått till ett bra datum. Nachi är creme sö lh och Herbert är silvermink ba lh. Färger som kan komma: Créme Caramel Sobel Sobel bö Silversobel Silversobel bö Offwhite Offwhite bö Alla blir lh med eller utan band. De ungar som inte blir bö kommer att bära på det. Ungarna kommer även att bära på rö. Ungarna kommer att finnas i Täby utanför Stockholm men transport brukar gå att ordna. Om inte annat så kanske vi åker till norrland på påsk och då kanske vi kan ta med en unge. Vi får se! :) /Olivia Bilder på föräldrarna kommer.
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Ungarna kommer att reggas i Shf. :)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Slänger in en bild på Herbert 🙂
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Tack! :)
Var bor du?🤔
Cookie
Sam
Mvh Ella
#4 Det står vart hon bor där uppe ;)…
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Igår lämnade jag min lilla älskling till Sofia på Vädersjö's. Hon kommer troligen att paras idag. Jag sitter här hemma och hoppas innerligt att allt går bra med min älskling. Sofia är ju duktig så jag behöver egentligen inte vara så orolig.. :)
Intresse lista: Jag - Får se när ungarna kommer… Troligen en hane. Filippa - Inga speciella önskemål. Hanna - Creme eller Sobel med eller utan band. Inget kön önskemål. Matilda L - Inga speciella önskemål. Josefine A - Inga speciella önskemål.
Igår på förmiddagen parades Nachi med Herbert. De höll bara på i ca 5 min så vi är lite osäkra på om det tog. Nachi får därför stanna lite längre för att se om de kanske ska paras igen. På torsdag får jag i alla fall hem min älskling och jag längtar. :)
Undrar om du har någon hemsida för din uppfödning? :)
Ja länkar den här: www.nackrosenshamsteruppfodning.weebly.com
Kollade på den nu och den är lite ouppdaterad… Men jag ska fixa och ändra lite! ;)
Nu kom äntligen en ordentlig parning mellan Mapilamis Nanga Parbat och Clematis. Nyheten kom via ett sms till mig från Sofia på Vädersjö's. De höll på i ca 1 timme och jag hoppas verkligen att det har tagit! Så kort sagt: De parades idag, den 10e Mars! :) Slänger in en bild på sötnosarna. (Bilden tagen av Sofia på Vädersjö's)