Hamster iFokus

Hamster

Etiketterinredningtillbehörbottenmaterial
Läst 371 ggr
[hasselmusen]
1

Dum fråga?

Hej, jag vet att vissa har *värmepellets till sina hästar eftersom det har en bra uppsugnings förmåga. Ofta använderman pellets till förbränings ungnar men om man våtar ut det blir det som ett jämt lager spån. Nu undrar jag därför om det också går att använda till hamstrar, och detta är en enkel fråga. Om du vet en jätte bra spån eller något som botten material skriv det😃.

mvh hasselmusen

*pellets man använder till värme ugnar för att värma upp hus. Funkar också som bo material åt hästar.

• Redigerat 2021-06-03 18:33 av Cireea
[hasselmusen]
0

av 26 har någon något?😃

Lojs
1

Att du inte fått något svar beror nog på att det inte varit någon diskussion om värmepellets som strö här innan. =) Om det inte blir stickigt och inte dammar när man ska använda det så borde det vara ok.

Jag har tyvärr inget tips på något kanonströ, min favoritsort har slutat säljas i alla fall där jag bor. Det är lite svårt att hitta bra strö, i princip så är det antingen dåligt eller dyrt. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[hasselmusen]
0

Ok kan testa men kommer vara aktsam, tack för svar