växt till akvariet
Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av att ha levande Växter till sin hamster, då som prydnad och inte för att de ska äta! Som tex kattgräs.. har sett att en del har ormbunke funkar det? Har kollat på plast men är inge vidare fint tycker jag. . Tacksan för hjälp! :) Mvh Bekka

Jag tror nog de äter dem oavsett om det är meningen eller ej. =) Jag har haft ljung, det funkar bra.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Tack för svar! Men åt din hamster på den? Mär jag säger att det är för inredning tänkerjag mest på att det finns Växter ssom de vill äta å tänkte då öm det kanske är så att alla Växter inte är lika intressanta för hamstern om du förstår vad jag menar? :) men hitta i en äldre tråg att ormbunke är ogift iaf. Vet du lm någon annan växt som är lite mer grön? :)

Det är ju olika, vissa äter ljung, vissa gör det inte. Jag skulle nog helst i så fall sätta in ogiftiga plastväxter om man vill vara rätt säker på att de ska hålla.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Till katter brukar vi ge ampellilja att tugga på. Borde vara ofarligt för hamstrar också. Det viktigaste tänker jag är väl att det inte är giftigt? Kryddväxter kanske funkar också. Kan köpas på ICA.
Miss Emmi's uppfödning
Blogg: http://emmisibirier.bloggagratis.se