Ludvig (Bildtråd!)
Då har man precis kommit hem med nykomlingen Ludvig!
Ludvig heter egentligen Baloo från uppfödaren, men vi har valt att kalla honom Ludvig då jag tidigare haft en hamster med samma namn 🙂
Satte ju såklart min kära gubbe på att fixa buren så den skulle vara klar när vi kom hem, och kära gubben glömde bort att köpa alspån och toa-lätt, så just nu är jag osäker på om det är en spånhög jag har eller en långhårig guldhamster, hihi! 😃 skyller på att vi är nybörjare på Lh 😉
Men nu får han ha spån tills han blivit hemmastadd, ingen lust att stressa han för mycket i onödan.. 🙂
Börjar väl tråden med en spånig bild på underverket! Kommer fyllas på med bilder när han är mer hemmastadd och inte lika skitig… haha!
❤️ Älskade husdjur
Vilken sötnos! Ska bli kul att få se fler bilder på honom. 🙂
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Åh, vad söt !😍 Lycka till med honom!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#1 Hihi ja otroligt söt är han! Så glad för min lilla kille! Lovar massor med bilder!
#2 Jaaa! :'D Tack! ^^
❤️ Älskade husdjur
så söt! :D
#4 :D
Idag var jag tvungen att ta bort spånet iaf, men det verkar inte ha berört honom speciellt mycket som tur är! Låg och nös hela natten och imorse var ögonen igen klibbade och svullna, är inte van vid att någon gräver runt i spånet och dammar upp det då Kimberly höll sig ovanför spånet isf under det haha!
Men iaf, när jag ändå höll på att städa buren tog jag en paus och lät Ludvig undersöka en filt på soffan, vilket han tyckte var jättemysigt! ingen stress här, lite försiktig emot oss i början men det släpper väldigt fort! Så jag passade på att fota lite 🙂
Hej hej!
❤️ Älskade husdjur
Åh, Normalfärgad :D!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Åh sicken söting!
#9 Ja! Har inte varit så mycket för den tidigare, men nu börjar jag se skönheten i den! 😃
#10 han är ännu sötare när han sover med ansiktet i matskålen hihi! 😍
❤️ Älskade husdjur
Sötnosen då
Men oj så söt! 😍
#18 Hihi ja man drunknar typ i hans söthet 😍
❤️ Älskade husdjur
Åååh, man kan inte få nog av de söta bilderna 😍
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
#20 lovar att det kommer flera! 😃
❤️ Älskade husdjur