Texas & Tofflans bildtråd
OBS! sötvarning ;D
Här är mina två fina tjejer Texas från Miilla här på iFokus och Tofflan(Toph) från BlackandBlues :D!
Tofflan har hunnit landa här hos oss och klättrar omkring på mig som ingenting och är så snäll, go och glad <3! Texas kom igår och hon såg sin chans till att få mysa lite när jag försiktigt satte in en skål med grönsaker för på ett ögonblick satt hon på min hand och klättrade sedan upp till armvecket på tröjan och myste in sig <3. Vad hände med att man ska låta sin nykomling boa in sig ett par dar? ;D Så onödigt tyckte Texas!
Först ut är Texas!
Haha vilka sötnosar! :D
Så söta tjejer verkligen! <3
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Tack :D är så glad över alla mina 3 guldisar! Leffe får minst lika många pussar även om han inte presenterades här i tjejernas tråd, tror han har en egen nånstans här :D
Ja det tvivlar jag inte på, vet att han har det toppenbra hos dig! <3
Men åå, vilka finisar!! ❤️ Gosiga djur är det bästa som finns 😍
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Hihi vart ska du ställa den fjärde då? ;)
#17 Ska TS köpa en till hamster? 🙂 Lite nyfiken xD
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
#1 Onödigt att vara blyg ;) Lilla underbara Texas! Får väl komma och hälsa på henne någon gång, är ju inte någon lång bit att gå precis ;) Dottern din måste tycka att det är spännande med så många hamstrar att titta på :)
Diggar din inredning, jättefint men ekonomiskt. Är ju städdag här hemma idag 😂
#17 haha jag kommer nog på nått ;D #18 haha jaa man vet aldrig :D
#19 Du får gärna hälsa på o se hur hon har det :D! Ska hälsa från dig och titta ut från fönstret när hon vaknat! #20 Haha det behöver inte vara dyrt man får ha lite fantasi bara :D o hamstrarna gillar det!
Här kommer lite fler bilder på supermodellen Texas :D! Hann tyvärr inte ta bilder på de andra hamstrarna men de kommer! :D Ska försöka ordna ett ställe där dom kan fotas mot vit bakgrund allihop (inte samtidigt såklart!) :), Men sålänge får ni njuta av bilderna på den mysigaste tjejen på denna planet :D!
Så fin Tofflan är, klart även Texas, men just Tofflan, men sen är ju Tofflan barnbarn till mina hamstrar =)
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
#31 Tofflan tackar, hon är riktigt vacker :D. Vad roligt, har inte fått stamtavlan än så hade varit skoj om ville berätta vilka/vad dom heter så jag kan kika på bilder. Är ju så roligt med släktforskning :D!
Pappan till kullen är Midnattsglimtens Castiel (född hos mig), efter Lydia(född hos mig, hon är efter Gale och Scooby) och Grantäpple(från Brunstorp) Är väl det jag kan rakt av i huvudet =)
Amor vincit omnia
#33 tack för det :D! Castiel är en av de finaste hamstrarna jag sett :)!
Ja, han är super fin, va så sugen på att behålla han själv, men valde att låta han flytta till en annan uppfödare, då finns det möjlighet att köpa in avkommer efter han sen, eller åtminstone barnbarn eller så =)
Amor vincit omnia
#30 Pussa henne från mig! 😍
Måste ha en bättre kamera känner jag haha, är otroligt missnöjd med mitt köp av systemkamera den hänger liksom inte med alls utan tar typ 30 sek att fokusera och då är ju hamstern nån heeelt annanstans :P. Men här kommer de bilder man iaf ser något på! Tofflan är det som fick agera modell idag ;D.
Tofflans teckning är ju underbar!
Den som säger att kärlek inte går att köpa, glömde djuren!