Nya hamstrar
bild
Åhh va fiiin!!! Och sööt!! Har hon blå ögon?!
Dogs is my world ♥
Gud så häftig! BLÅ ÖGON :D
Söt hamster! :) Är inte bilden reigerad? Har aldrig sett en hamster med så blå ögon ;)
Gud så fin! BLÅA ÖGON!? Riktigt fin!
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
Det finns hamstrar med blåa ögon, dock har jag inte sett såhär klarblåa :o
Riktigt söt!
Checka in @gnagarboden på instagram 
Var har du köpt henne?
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
Är hon hörande trots blåa ögon? Gullig!!!
Kanske lite OT, men vad är det för täckning hon har? Någon som vet? Har letat efter den på internet, men inte hittat det någonstans! *nyfiken*
Svart dominant spot bandad. :) Dock tror jag inte hamstern är så där blåögd. :)
Jag tycker att öronen ser väldigt stora ut o inte alls formade som en vanlig guldhamsters. Är den en guldhamster ? X)
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Ja det är en guldhamster. Men bilden ser redigerad ut :)
En råtta! Hehe, konstigt att ts inte svarar :o
Det påminner lite om en råtta, om TS kunde visa bild på hela "hamstern" skulle det vara bra 🤔
Ja på andra bilden sover ju ''hamstern'' och öronen på en sovande hamster blir ju intryckta eller vad man ska säga. Så blir det väl inte på en råtta?
Konstigt att TS ej svarar…
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
kanske en blandning mellan råtta och guldhamster? Men mina guldhamstrar har sådär lång svans så det är ju helt normalt
Det är ju en hamster.
#19 råttor och hamstrar kan inte para sig
Det liknar en hamster med stora öron, blåa ögon och lång svans.
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#21 hahah exakt! 😂
Nej, för den ser ut att fortsätta sa jag. Lyssna nästa gång tack!
#24 Jag har läst vad du har skrivit🙂 det ser inte ut som att svansen fortsätter, håret går ju in mot slutet:)
Det är ju inte samma hamster på båda bilderna. Mer vitt i huvudet på den första bilden
Medarbetare på Hundar.ifokus
Kolla på höger sida på bild nr 2, ser ut som en råttbur :o
#27 Hamstrar kan också ha gallerburar ;)
Ja det vet jag men det ser ju ut som en sån här avlång råttbur
En råtta har snipigare/smalare & längre nos. Detta är en hamster! Dessutom kanske TS har annat för sig nu, typ firar jul med familjen & inte haft tid att svara? Oavsett så är hon supersöt!
#26 håller med ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tycker inte det ser så mycket ut som en råtta, för baktassarna är ju inte så långa. Men öronen var stora:)
Dogs is my world ♥
#26 TS skriver ju i rubriken "hamstrar" i plural så det kan ju vara två olika. Håller med de ser ut som två skilda :) Jättecool täckning! Men wow vilka öron ;)
Så fin vad heter hon?
Det är samma hamster. För det står min hamster hona och sen en bild till. Och jag tror hon vet att hamstrar inte har en lång svans. Så hon vet nog att det är än hamster. Annars skulle det var lite skumt tycker jag. Men Gud vilken fantastisk hamster!
Fast det står ju nya hamstrar
Det ser ut som en råtta tycker jag, men söt var den :)
Ja jag tycker då inte att teckningen ser likadan ut.. Menmen, bilderna är ju lite suddiga :)
Ja jag tycker då inte att teckningen ser likadan ut.. Menmen, bilderna är ju lite suddiga :)
Jag Har köpt henne på en djuraffäre. vet ej vart hon är uppfödd. hon har blåa ögon. men man ser inte dom så bra i verklingheten har fotat med mobilen då det var så ljust med många lampor
Kan du lägga in fler bilder?
Miss Emmi's uppfödning
Blogg: http://emmisibirier.bloggagratis.se