Parning tid på dygnet
Är nyfiken på vilken tid på dygnet era hamsterhonor har brunstat? Tidig kväll? Sen kväll? Runt midnatt? Ännu senare? Eller har någon till och med behövt gå upp tidigt på morgonen för att få en lyckad parning? :)
Mina har parat sig mellan 22 och midnatt ungefär. Då har de vaknat till ordentligt och är pigga och glada! =)
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com

Vanligtvis mellan 18-24, jag har haft en parning på eftermiddagen. Jag går inte upp mitt i natten för att leta brunst, då får det vara. Sedan så har jag ju en hona som jag aldrig hittade brunst på, så hon kanske hade mitt i natten.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag har parat en del av mina mitt på dagen :) Allra flesta har dock varit mellan 22 - 01 då dom är vakna och aktiva.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Min Meija parades på kvällen, minns inte exakt tid men det var inte jättesent. Runt 19-20 ungefär :)
Tack så mycket för alla svar! Har ni märkt en tydlig gräns på kvällen, typ kl 19 var honan inte redo men 22 var hon det? Eller är det mer brunstig som brunstig, hon hade lika gärna kunnat paras kl 19 som kl 22?

#5 Det är bara en stund de är parningsvilliga, olika på olika honor hur länge det är.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.