Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 792 ggr
Tipsi3
0

Transportbur

Halloj!

Ska hämta min hamster imorgon och ska inreda transportburen då. Är inte så värst kreativ av mig, så har inte kommit på nåt annat än Bottenmaterial, massor av toapapper och lite gurka att ha i… xD Resan kan bli uppemot en timme lång, så vill ha i nåt lite kul! 🙂

Så, ni får gärna skriva roliga grejer jag kan probba i en 23 centimeter lång transportbur som gör resan intressantare för Toulouse :D

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

[Howres]
0

göm lite godin i bottnen under bottenmaterialet?

Grace2009
0

du kan blanda lite goda frön eller om du kan köpa rostade jordnötter (sådana som inte är skalade) så kan Toulouse pyssla med det och skala dem.

Jag har åkt tåg + buss med guldhamstern jag hade (typ 2.5-3h) och hon sov hela resan så jag tror det är ganska lugnt :P

Dvärgvädur
0

Jag hade kutterspån som underlag :) Gurka är ett jättebra alternativ, så hon får i sig vätska. Kanske någon form av hus som hon kan gömma sig lite i? Det behöver ju inte alls vara stort. Annars kanske en toarulle som hon kan gnaga på och krypa igenom också funkar? Eller något hon kan tugga på i alla fall. Gömma godis i botten är bra! Då blir hon sysselsatt och gräver lite under resan, sen kan hon sätta sig och äta när hon är trött :P Är det långt du ska åka?

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Dvärgvädur
0

Oh såg just att du skulle åka en timme x)

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

hannatove
0

Gurka är nog jätte bra satt hon får i sig vatten under resan !

Tipsi3
0

Japp, hämtade henne igår och det gick kanon :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-