Ullared hamstersaker.
Hej! Imorgon ska jag till Ullared för första gången. 1. Har dem mycket hamstersaker? 2. Hur mycket kostar en transportbur? 3. Har dem träbroar, och isåfall hur mycket kostar dem? 4. Hur mycket kostar en vattenflaska? Jättetacksam för snabba svar. :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag har visserligen ingen hamster, men köpte grejer åt mina möss i ullared sist jag var där. ;)
De har inte direkt mycket saker, men ändå ett rätt okej sortiment, de kanske till och med har utökat det sen jag var där sist.
En transportbur har jag ingen aning om vad de kostar, eller om de ens hade små transportburar. Men stora transportburar (Atlas 10 och Atlas 20) till t.ex. kanin och katt, kostade runt hundralappen, och de vanligtvis brukar kosta det tredubbla i vanlig djuraffär eller mer.
De har träbroar och de kostar 9,90kr om jag inte minns fel. :)
Små vattenflaskor kostade också runt 10kr.
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#1 Tack så mycket för ditt svar! Vad billiga saker! Ska se vad jag hittar där imorgon. :)

De har inga små transportburar längre, de hade det innan som kostade 30 kr styck, det var perfekt. Burarna de säljer är skräp i princip tyvärr. Det jag köper när jag åker dit är vattenflaskor, kattsand och hirskolvar.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#3 Okej tack för svaret.