Välkommen!
Idag, efter 2 månaders väntan och uppskjutningar, hämtade vi entligen min allra första hamster! Just nu har han inget namn, först tänkte vi Nemo men namnet klickar inte riktigt med honom. Så jag är öppen för förslag i massor;)! Här är precis när vi kom hem:(se bilden) tror inte att det blir så mycket mer bilder idag men imorgon kommer en bildbomb=)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Naaw vad gullig! Gillar han buren?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#1 han verkar inte missnöjd kan jag säga såhär långt;)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Min första hamster hette Tarzan men kallades Snuffe och min andra hette Jacksson 👍
Simba kanske passar honom?
Annars kom jag att tänka på namn som: Yngve, Trulle, Aladin (Stavning!? xD), Molle, Bullen… Lite blandade fina namn 😂
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
kiwi? 😃
Lurvas! 🙂
❤️ Älskade husdjur
Froufrou? :D
Dr.Hamster
Mr. Hamster
Grattis! Lycka till, ni kommer säkert få superhärliga år tillsammans ;) Lite namnförslag: Bamse Jum Jum Stumpen Baltazar Milou Zingo Buddy Brownie
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Åååå tack så mycket allihopa:D just nu ligger lilfilur och sover;) Men jag har en fråga: han är inte rädd för handen men han tar aldrig godis från handen, varför gör han så? Han äter när den ligger i matskålen eller på spånet men aldrig ur handen:(
#11 Antagligen så vill han bara inte eller så är han fortfarande lite osäker med händer. Prova att hålla fram en godis mellan fingrarna oh se om han äter då ;) Men det är inget att oroa sig för om du gör det :)
// Johanna
Kexet!
#12 tack, puh skönt att andas ut;)
Det är så mycket man kan oroa sig för när man har ny hamster haha. Alla är olika xD
// Johanna
#15 så santX) Hamstrar verkar vara det perfekta djuret för mig, sover på dagarna och har mini fest på nattenX)
Passande namn! :D Haha, du kommer säkert älska att vara hamsterägare ;) Kommer du träna hamsteragilitymmed honom? Det är en bra motions aktivitet :))
// Johanna
Nååw❤️
// Johanna
#19 ja, det kanske skulle kunna vara något för oss:)
Theo passar honom! :)
Han är ju jäättesöt… 😍
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Men en liten plupp! Längtar tills jag får hem min lille Lennox på torsdag :)