Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 668 ggr
Cireea
0

Konstigt mail..

Fick precis ett väldigt konstigt mail från någon som blev väldigt arg för att jag ger mina hamstrar gurka 😮

"Hur kan man ge hamsterungar gurka med skal som är besprutad?!" 

Ja..alltså..vissa människor.

Sen när är det dåligt att ge hamstrar gurka! Kunde inte ens besvara mailet då dom uppgett en falsk hotmail-adress. 🤐

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Scorpio97
0

Det var väl dock inte gurkan i sig som personen reagerade på..? Utan att du gav skalet, som faktiskt kan innehålla väldigt mycket besprutningsmedel och så. Hamsterungar är ju även känsligare för medel och liknande.

Sen hade ju personen kunnat formulera sig bättre, och förklarat varför han/hon tyckte det var dåligt (:

//Jessie

Roonja
2

Jag tror den personen menar besprutningen, som alltså är gift. Men man tvättar såklart noga av gurkan innan man ger hamstrarna! :)

Cireea
3

Självklart fattar jag att personen reagerade på att jag gav gurka men hur kan personen i fråga veta vad JAG ger MINA hamstrar för gurka eller annan mat för den delen? Personen i fråga reagerade på ett enda foto där en gurkvit syns i bakgrunden. Dessutom så var ju inte ungarna småttingar direkt utan närmare tre veckor. Snacka om att överreagera över en sån vanlig sak som gurka. Mer eller mindre alla ger sina hamstrar gurka….😴

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

MissEmmis
5

Jag tror inte att gurkans skal innehåller så mycket mer gift än insidan. Och alla grönsaker som inte är ekologiskt odlade innehåller gifter. Men hon som skrev mailet kan väl inte veta om gurkan var ekologisk? Tråkigt med människor som fördömer andra. Bättre i så fall att försöka att själv vara ett gott föredöme för andra.

Miss Emmi's uppfödning

Blogg: http://emmisibirier.bloggagratis.se

Ebbzenbabbzen
1

Så länge man sköljer av gurkan så är det väll ok!!! Konstigt!

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com