Min hamster är död
Idag skulle jag mysa med min hamster hon är tre månader. När jag tog upp henne så hängde hon helt livlös jag började stört böla gick till pappa så sa han att jag skulle försöka få liv i henne men det funkade inte. Hon var kall när jag tog upp henne jag vet inte varför hon dog men hon hade bajsat på sig iallafall men ni kanske vet vad det kan bero på isåfall skriv i kommentarerna
Köpte du henne från en djuraffär?
De är oftast köpta från grossister, och grossister bryr sig inte om hälsa eller generna på sina djur (avlar för pengar). Tyvär kan det vara så att den har dött utav något som ligger i generna, vilket är den stora risken när man köper från djuraffär 😕
Eller kanske det kan va någon mat du gav henne? Skal, kärnor, ect? Kan också ha varit från stress, om du har andra djur som har tillgång till buren…
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
=( Jag beklagar sorgen… @-->--- <3
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Beklagar! Tyvärr är det jättesvårt att säga vad hon dog av. Kan vara nästan vad som helst :/
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Åh fy så tråkigt. Jag beklagar sorgen :(
Min med :(
Rip Din hamster och Boris
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Jag gav henne en liten äppelbit med skal på kan det ha varit det för jag myste med henne en stund satte ned hene i buren och en timma efter låg hon död i buren. Får man inte ge äpple med skal?
Beklagar verkligen sorgen ♥
Äpple-kärnor kan nog vara dåligt, men skal på äpple borde inte vara farligt alls (farligare på sånt som avokado då det är giftigt)…
Troligen generna, men kan som sagt vara vad som helst… Beklagar 😕
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Jag tog bort kärnorna för att jag visste att det var farligt.
Beklagar verkligen! ♥ vet hur det känns ♥♥♥
Tack för att ni förstår