Silver/guldhamster
Jag hade kanske tänkt att skaffa en hamster. Hade en silverhamster när jag var mindre och ungefär ett år efter det så köpte vi en guldhamster. Och nu ca 5 år senare skulle jag vilja ha en igen! Jag hade tänkt mig en silverhamster. Dem 2 förra var köpta i djuraffär men ska jag köpa av en uppfödare? Eller ska jag köpa från djuraffär igen?
Silverhamster? Aldrig hört talas om..
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Det där är en silvergrå guldhamster 🙂
Tack! :)
Jag skulle även rekommendera dig att köpa från en uppfödare samt läsa på ordentligt innan du skaffar en ny hamster.
Kul att du ska skaffa hamster igen! Jag rekommenderar uppfödare, då får du en tam hamster, oftast frisk och du vet bakrunden på den! :)
Okej, tack! Vet ni någon uppfödare runt Helsingborg?
I varberg och i Ystad vet jag att det finns uppfödare, det finns säkert någon runt dig också, jag har inte jättekoll vilka som finns där nere, men du får säkert något annat tips! :)
Räkomenderar verkligen att du köper från uppfödare! Lycka till :-D Mvh: Johanna♥
Polarmarkens ligger väl där nere i krokarna? 🙂
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Polarmarkens finns i Höör. 🙂
Jag kan varmt rekommendera dig att köpa där. Köpte min lilla Luffsen där i från och han är såååå himla underbar. Dessutom fick jag hälsa på när han var 2 v gammal.
Live
Laugh
Love