Namnförslag
Hej Ös på med namnförslag till både hanar och honor:)!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
- Redigerat 2021-06-06 10:12 av Herveaux
Hane: Damon, Kirre, Hamlet, Puff, Piff, Dingo, Roffe, Zingo, Zero, Bosse, Tango, Sigge, Blixten, Gose, Putte, Bingo, Atlas, Boy, Chico
Hona: Gissa, Smilla, Gilla, Milla, Emma, Zetta, Zäta, Whitney, Emilia, Eevie, Dina, Mina, Mira, Ria, Risa
Vissa har jag själv tänkt på mycket vissa andra kom jag på bara sådär. Hoppas du gillar någon av dem iaf =)
#1 jätte bra namn! Gillade speciellt Dina, chico och boy!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Herman, Britta, Clara, Gösta!
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
Hona: Molly, Smulan, Skrollan, Holly, Smilla, Nellie, Sally, Selma, Semlan, Ebba, Busan, Lea, Mitzy, Cocos, Trixie, Snuttan, Chica
Hane: Svante, Frippe, Curry, Muffin, Saffran, Alfons, Casper, Trulle, Trulls, Skrutten, Bamse, Chico, Cola, Dumle, Blixten, Simon
Skrev dem jag kom på 🙂
Tack så mycket! Ska tugga lite på namnen innan något bestäms=)
ÄLSKAR DISNEY NAMN. Typ hon= Nala i lejonkungen eller Ariel m.m Hanar= Zimba i lejonkungen Alladin m.m
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Lejonkungen (1&2) hanar: Simba, Mofasa, Rafiki, Timmon, Pumba, Kovo Honor: Nala, Sarabi, Kiara, Vitani, Shenzi, Sarafina Lilla sjöjungfrun Hanar:Triton, Blunder, Sebastian, Måsart Honor:Ariel, Ursula, Cariotta, Aquata, Andrina, Arista, Atina, Adella, Alana Pocahontas Hanar: Kocoum, Meeko, Powhatan Honor: Pocahontas, Nakoma, …. Pinocchio Hanar: Pinocchio, Geppetto, Stromboli Honor: Blå Fén hmm jaaa Bernard och Bianca Hanar: Bernard, Orville, Lukas Honor: Bianca, Madame Medusa, Penny, Ella-Maj Robin Hood Hanar: Robin Hood, Prins John, Broder Tuck, Sheriffen av Nottingham Honor: Lady Marian, Lady Andra namn: Nemo ( från hitta Nemo) bamse, Snövit, rapunsel, Merida:)
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
#7 jaaa älskar namnen=D tack för alla namnen