Lite hjälp ?
Har fått erbjudande om att köpa antingen en silversvart rex hona lh eller en silverchoklad hona..
Men vet inte vilken jag vill ha.. vill ju ha båda men den är de ju platsen, ska ju avla på rex men dem är från samma kull så silverchokladen bär ju på rex också..
Hur hade ni gjort? :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Om du inte har plats för två burar..hur ska du då avla? 🤔
Inget illa menat på något sätt, bara en fundering.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
men, haha jag har väl fler hamstrar :) just dess två från samma kull ser jag ingen anledning till att ha två från samma kull. Sen väntar jag in två från en annan :) sen har jag en sen innan så allt som allt har jag då 5 hamstrar. och vill kunna spara avkommor med
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Okej okej, hade ingen aning så jag frågade bara. Tänkte om du precis skulle börja och håller på köpa in men inte hade plats med två. Sorry 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
haha okej fara :) man måste få fråga! :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Tror inte #1 menade "Hur ska du kunna avla med bara 1 hamster?" utan mer hur du ska klara av att bedriva avel då det oftast krävs ex antal extra burar ifall ungarna inte blir sålda, :)
❤️ Älskade husdjur
Om du kan träffa hamstrarna, så kan du ju välja efter temperament? (:
//Jessie
#5 jag har haft avel tidigare som legat under vila, men tar upp den nu igen.. Har burar mm men vill som sagt spara avkomman och inte bara köpa in massa nya :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
#6 tyvärr har jag inte möjlighet att träffa dem.. :( dem kommer transporteras till mig
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
#7 jag sa aldrig något om att du aldrig haft uppfödning innan ? :)
men iaf, skulle vilja säga som #6, träffa hamstern och välj efter temperament och personlighet, :)
❤️ Älskade husdjur
#9 har som sagt ingen möjlighet till det, då dem kommer transporteras till mig :) men blir troligen silverchokladen :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
#10 Oki, försökte tänka mig in i din situation och kom fram till att om jag skulle valt mellan dem, skulle jag valt rex:en! Då är det ju större chans att det förekommer :) Men lycka till iaf! ;D
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Hmm, jag skulle nog ha köpt rexen. Men tänk på att för att få rex i just den kullen så MÅSTE hanen vara rexbärande :).
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Japp, han är det :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-