Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 880 ggr
Johanna♥
0

Ny liten hamserhona♥

I onsdags så var jag tvungen att avliva min stackars hamster (Smilla)… Det var ju såklart inte roligt, men hon hade en tumör och var så gammal så hon skulle inte överleva en operation sa dem. Var så ledsen och saknar henne så mycket…

Men på fredag ska jag köpa en ny liten hamster, och då undrar jag om ni har några förslag på vad den ska heta och vilken färg den ska ha?😇

Brödrost
1

Sköldpadd-hamstrar är ju väldigt fina? 🙂

Are you toasted yet? Gapskrattar

VickyF
2

Ajj, vad trist! Det är et svårt val att gjöra.

Du kanske redan har beslutat vilken art du vill ha? Det är ett bra ställe att börja :) Jag personligt tycker om dom syriska, och särskilt långhåriga med satin! :)

Tipsi3
1

Hm… Själv gillar jag ljusa färger, creme, offwhite, cinnamon mm, men jag tror att när du ska välja hamster så ser du vilken som är rätt :D

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Ebbzenbabbzen
2

Älskar rex!;) Jag gillar namn som Göran, August, Rut, Sigvard, Ingrid och så vidare!

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

Johanna♥
0

Tack för alla tips, imorgon hämtar jag henne. :) Jag håller med dig Tindra att jag ser vem som är rätt när jag köper henne ❤️

Brödrost
0

#5 Har du bestämt dig för en hona?

Are you toasted yet? Gapskrattar

Johanna♥
0

Jaa, jag ville ha det för att jag är ju en tjej plus att jag vill att den ska få ungar 😉

Men, honorna var också  så söta… Så jag bestämde mig för det 🙂

Tipsi3
3

#7 Om du tänkt avla på hamstrar är det bästa att läsa på som en tok, köpa från uppfödare och lära sig typ allt om hamstrarna, kolla att du kan para hamstrarna tillsammans (Vissa färger kan inte paras med varandra, då ungarna kan få missbildningar/dö)! Vet inte om du redan gjort det, men bara så att du vet ifall att du inte gjort det! :)

-Toulouse Cola Fanuel-

rost
1

Johanna❤️ är min dotter. Vi kommer inte avla på den här lilla damen utan ha henne för sällskap, leka och mysa med. Johanna❤️ saknar sin Smilla så otroligt mycket, läste på massor för att fylla ut tomrummet och ville börja föda upp hamstrar, men det kommer vi avvakta med. Kanske om ett par år och då självklart köpa utav en uppfödare. Dessa hamstrar kom från Skåne till djuraffären, men tyvärr kunde de inte berätta så mycket om henne.

Johanna❤️ kan sätta in en bild så kanske någon kan säga om färger osv?

Mvh Rosita!

Tipsi3
0

#9 Ok, lycka till så jätte mycket med lilla pluttan! ❤️ :)

-Toulouse Cola Fanuel-

Lilahnee
0

Stort lycka till!! :)

rost
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Mimmi

Roonja
2
Fiona1234
1

Precis, svart eller silversvart bandad långhår :).

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus