Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 644 ggr
Tipsi3
2014-01-20 15:26
0

Handdukar

Hej!

Jag har en lekhage som jag ska använda till min kommande hamster av galler, men den har ingen botten och orkar inte hålla på med tidningar eftersom den ska fram varje dag. Så tänkte ta 2 stora handdukar när vi rensar bland handdukarna och ställa hagen på istället. Jag tvättar de då när jag städar buren.

Tror ni det funkar, alltså att den inte börjar gnaga på handdukarna? Jag kommer ju ha inredning i hagen så risken är inte så stor, men vill höra vad andra tycker ;)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

jossa5
2014-01-20 17:03
0

Jag har en fleecefilt under min hage. Och visst så känner dom efter och ibland gnager lite grand på den, men inte så mycket.
Men ta handdukar du inte är så rädd om ifall dom gnager eller hål eller så.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[GeeGee]
2014-01-20 18:08
0

Jag har det dock bara väldigt viktigt att du alltid håller koll på hamstern i och med att det kan vara så att det lossnar och lindar sig runt tassarna.

BlackandBlue
2014-01-20 18:11
0

jag hade ingenting som botten med hagen endast golvet ;)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Tipsi3
2014-01-20 19:39
0

#1 Oki, nej jag är inte rädd för att det ska bli hål, kommer ju ta gamla handdukar ;)

#2 Ja, jag kommer hålla koll på hamstern, så ingenting farligt skulle hända när jag inte ser. :)

#3 Hehe, min mamma skulle mörda mig om jag inte hade något under… XD

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Ebbzenbabbzen
2014-01-20 20:44
0

Det tror jag funkar jättebra!:)

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com