Hylla din uppfödare!
Hej, alla som har köpt hamstrar från uppfödare och är nöjda kan i denna tråden hylla sin uppfödare genom att skriva uppfödningens namn, länka dit och skriva kort om sin hamster samt bild mm..
En kul grej helt enkelt! :)
Finaste guldhamstrarna har jag helt klart köpt från Vallmos uppfödning (Emilia) registrerad uppfödare i SHF. Köpte Bronx och Tigermuffin av henne, och oj vilka underbara hamstrar! Speciellt Brolle gav ett djupt tassavtryck i mitt hjärta. Så Vallmos uppfödning rekommenderas varmt!
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Jag har en hane från Mapilamis som är reggad i SHF, han är en helt underbar kille med fin stam och bra temperament. Har faktiskt inget annat än bra att säga om Mapilamis uppfödning 🙂
Sen har jag två honor från "Inkas hamstrar" som är helt underbara. Hon är inte reggad i SHF men hamstrarna är absolut perfekta. Jag har mycket kontakt med uppfödaren som hjälper mig en hel del på vägen i min egen uppfödning. Dock har hon ett uppehåll i sin uppfödning just nu så där står det stilla men jag hoppas hon kommer börja någon gång igen 🙂
På bilden har vi Mapilamis Silver Fang 😍
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Inkas har jag också bara gott att säga om! Torven är därifrån och han är supersnygg med ett fantastiskt temperament och gudomligt snäll. Inka är väldigt hjälpsam och seriös i sin avel, så jag hoppas hon snart återupptar den :-)
Slugawoo köpte jag två hamstrar av, som både blev helt underbara i temperamentet :) Killen blir 2 år i april, fortfarande frisk som en nötkärna :) <3 Tyvärr dog honan i en rymningsolycka när hon var ett år, aldrig saknat en hamster så mycket som jag saknar henne <3
Så Slugawoo rekommenderar jag verkligen!! :)
Jag har just nu en guldhamster hona från http://missemmis.se/ http://emmisibirier.bloggagratis.se/ som är reggad i SHF. Hon är en cremé färgad tös som är nyfiken och väldigt snäll.
Är super nöjd och har inget negativt att säga om Emmi eller hennes hamstrar utan rekommenderar verkligen hennes uppfödning! Hon är super trevlig och man ser att hon är seriös och duktig på det hon gör!
Jag och Lilly som jag kallar henne (hennes stamnamn är Miss emmis Avila) trivs verkligen ihop och min lilla tös är super söt! 😍
Såhär ser hon ut: