Vad tror ni om denna puff
Hittade denna på Ebay. Vad tror ni? http://www.ebay.com/itm/Hammock-for-Ferret-Rabbit-Rat-Hamster-Parrot-Squirrel-Hanging-Bed-Toy-House-S-L-/221128626339?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item337c4b10a3
Vet någon hur mycket det blir med fraktkostnad i svenska kronor? :) Tänkte ha den till en guldis
Tror ni förresten 15x15 eller 20x20 är bäst? :)
priset förstod jag själv så det e lungt, men tror ni det kan va kul att ha en sån eller e de bortkastade pengar? ;)
Finns en tjej som syr såna här i Sverige. Dock tar hon väl lite mer än 22 kr för den… Men kan ju vara kul, men kan vara bortkastat med. Mina robbar fick en, och dom gillade den, men dom började gnaga loss fleecen, så då tog jag bort den.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#3 Jaså, vart finns hon (hemsida mm) :)
Vår hamster hade en hammock och han älskade den, dock var det liknande problem som #3 hade i att han började gnaga hål i den. Det finns ju hammockliknande "korgar" du kan hänga upp i buren gjorda i trä - mer hamstervänligt 🙂
#5 Tack för tipset! ;)
Fraktkostnaden står ju på en halv dollar så det blir väl knappt en femma i frakt.
#7 JA de stod 3-4 kronor tror jag det va när jag "översatte". Men tycker ni det är värt att betala ca 50 kr ink frakt och allt för en sådan?
Vad kostar den på djuraffären då? Kan ju knappast vara många kronors skillnad?
Den ser ju bra ut tycker jag, sen om det är värt eller inte är upp till dig. Det har hänt mig Många gånger att jag köpt något som sett kul ut, som hamstrarna tycker är urtråkigt! Vad jag märkt är hemmagjorda leksaker bäst men inte de lättaste att göra!
#9 hmm… I djuraffärer är de ju dock papova risk om dom har hamstrar just nu så ts om jag var du jade jag inte köpt därifrån men det finns djuraffärer utan djur också. Där borde ju puffar finnas men jag har dock inte sett några liknande;)
Så ts du avgör om du vill spendera ca 50 kr på en puff som din hamster kanske gillar. Det finns alltid en risk att vi människor tycker det ser kul ut och hamstrarna tycker motsatsen, men ibland älskar ju hamstrar sådant man köper också! :)
Thx alexxiis men ja vet inte alltså jag tycker den ser kul ut men kmr mina föräldrar gå med på de tro…
Det finns en här i Sverige, nånting med fleece i början 😉
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Vad heter de #12 :)
Nu, kom jag på den! Fleecedreams heter den! Sök på google så kommer nog facebook sidan upp 🙂
#14 tack! :D
#15 Ingen orsak 😉
Tycker det ser mysigt ut! Ska också kolla upp det!;)
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com