Söker: guldhamster hona!
Hejsan! Efter att ha lagt min guldhamsteruppfödning på is under 1 år så ska jag troligen starta upp den igen. Därför söker jag en hona att starta allt med igen då jag endast har en silvergrå hane kvar. Jag söker en långhårig hona, antingen rex,satin eller vanlig. färger jag är intresserad av är: choklad, champagne, silverchoklad, cinnamo, blå, off white bö. Andra färger kan vara intressanta. Skriv gärna va ni har. Har du någon som du tror skulle passa in skriv gärna här eller i pm. Jag finns i borlänge/Dalarna men transport löser vi. Mvh/ Linnea
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Vad hade du tänkt avla? :) Alla de färgerna är inte så bra att para tillsammans! :)
det är jag väl medveten om, men jag har ju en silvergrå hane, så då kan jag ju para honom med dem flesta :) men annars är jag öppen för alla färger :)
dock är långhår ett måste:)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
#2 Jaså det missa jag, vad bra då! :) Ber om ursäkt! :)
ingen fara! :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Hejsan! Jag har en beräknad kull som ska födas den 13:e Januari. Kullen blir leveransklar den 19:e Februari :).
Beräknade färger: Caramel rö, koppar, creme ,caramel , offwhite, offwhite bö , silversobel, silversobel bö, silverkoppar, sobel bö, mink, mink bandad, silvermink, silvermink bandad
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Du kan kika in lite på min hemsida :D
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com