Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1305 ggr
Vildhussen
0

Svullen testikel!!! Orolig :(

Hej jag skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig! Det är så att för ca 2 veckor sedan märkte jag att min 3 åriga guldhamsters testikel var lite svullen, jag trodde inte det var någon fara med honom för han verkade inte tycka att det gjorde ont, men nu har det blivit värre! Svullnaden är mycket värre och jag vet inte vad jag ska göra!?!?Han verkar fortfarande inte ha ont :/ Va är det för något? Har någon varit med om detta innan? Är det cancer? :( Är jätte orolig för honom, misstänker att hans tid snart är slut men vill inte att han ska må dåligt :(

[lenniiis]
0

Ring veterinären! Något är självklart fel. Det är inte öppet förrän tisdag, va? Eller har du någon som har öppet på röda dagar? Han är väl väldigt gammal för en liten hamster? Försök att inte oroa dig allt för mycket, så länge du tar hand om honom och gör det bekvämt för honom tror jag att han har det bra. Men du måste givetvis besöka veterinär snarast möjligt så att han inte ska lida mer än "nödvändigt". Lycka till ❤️

Tipsi3
0

En hamster visar inte att den har ont, även om det inte ser ut så kan han ha ont så mitt råd är att gå till veterinär med honom :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Vildhussen
0

Nej det är inte öppet :/ Ska försöka gå dit så fort ja kan :( Han verkar pigg och så som han brukar… Men han är väldigt gammal ja ;) tack för svaren

Tipsi3
0

Hoppas det blir bra sen ❤️

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

BlackandBlue
0

Du får berätta hur det har gått sen <3

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Ebbzenbabbzen
0

Lycka till!

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com