Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 780 ggr
Klarar_Hogberg
1

Lite hamster-collage

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, hej! 

Tja, jag är också medlem på ett forum som heter hamsterhideout, där samlas folk ifrån HELA världen med sina hamstrar och gulliga berättelser. Det är dock på engelska för att alla ska förstå men det är väldigt roligt med alla bilder som finns där och alla roliga DIY's.

Men där har dom något som kallas signaturer så man får lägga in en bild eller mening som automatisk sen kommer i slutet av ens inlägg/kommentarer.

Så jag tycker att mina som jag har gjort har blivit väldigt fina och skulle gärna vilja visa dom alla.

***NOTE. Alla bilder blir snyggare om du klickar på dom. Då får dom bättre kvalité då dom egentligen är större 🙂***

Nr 1- Fender.

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Klarar_Hogberg
1

Nr 2- Halloween

Fender, Axl och Slash

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Klarar_Hogberg
1

Nr 3-Jul 

Fender, Axl och Slash

Fiona1234
0

Åh, vad söta 😃

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Klarar_Hogberg
1

Nr 4- Dr Who

Fender, Axl och Slash

Klarar_Hogberg
0

Haha, Sofia. Värst vad du var snabb. NINJA 😃

Klarar_Hogberg
1

Nr 5-Dom bortgångna/Regnbågsbron 

Zelda, Roxy och Troy

Fiona1234
0

#5 Yes of course 🦸‍♂️

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

natalie01
0

#2 vilket program använder du #6 vilket program använder du

Klarar_Hogberg
0

Jag använder mig i alla bilder av Adobe Photoshop CS5 🙂

Och i #6:an använde jag mig av bilder ifrån Cartoonizemypet.com och sen så av Adobe Photoshop CS5 😃