"Panda"= ?
Hellue!
Färgen "Panda" ,som de säger i djuraffären XD, vilken färg är det egentligen? Min kompis hamster är den färgen, kh i övrigt.
Är det inte svart bandad kh då? Kan bra fjuttelite om färger så gissar lite… 😛
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
- Redigerat 2021-06-03 18:35 av Cireea
om man gör en snabb google sökning så får jag upp svart ba iaf :P
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Mm, kollade lite bilder på SHF (Som jag borde gjort istället för att göra ett inlägg… XD) och hon är svart bandad (Har det ba som förkortning?) kh. :J
-Toulouse Cola Fanuel-
Skulle också säga att det är en svart bandad hamster!;)
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
Svar och vit.
Trololololololololololo
Jag tror inte att den färgen finns.. Jag tror att djuraffärerna hittar på de namnen för att få djuret att låta mer 'exklusivt'.🤔 (Det är vad jag TROR!) 🙂
Jag sökte på Google och svarta och vita pandor kom fram. Nej oj jag menade hamstrar xD
Trololololololololololo
Annars svart ds :)?
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#7 Du menar Dalmatiner? ;)
Hälsningar Malin
Djuraffärerna hittar på lite olika namn ibland för att det ska kännas mer exklusivt, finns allt ifrån pandahamster till dalmatinerhamster, angora osv osv.
Men titta på SHF's hemsida eller googla bandad hamster så ser du ju om det är en sån de syftat på.
En bandad hamster (förkortas ba) är en färgad hamster med ett vitt band runt magen. Sedan finns det även dominant spot (ds) som är en mer prickig hamster.
Båda teckningarna finns i olika färger :)
Bifogar en bild på en bandad hona..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Mm precis Odette! 😛
Jag vet redan att panda inte finns men skrev det för att min kompis hamster är "panda" men antagligen svart ba/ svart dominant spot, viste inte hur jag skulle beskriva det annars då jag var osäker 😉
-Toulouse Cola Fanuel-