Sår och mjäll?
Det ser väldigt illa ut. Ta henne till veterinären så fort som möjligt.
Om det är ohyra så borde Stronghold hjälpa hamstern. Det kan vara kvalster som äter upp henne.
Oj ser illa ut ta till vetirinär! Ot: du har råkatskriva lila istället för lilla så man kan tro att du har en lila hamster… :-)
Oj! Jag skulle gissa på någon typ av svamp eller något. Vad har du för hus? Ta till veterinären så fort som möjligt
Anna och taxen Max
#4 det har jag iallafall inte :D
#5 bara ett vanligt hus
Alla okej bokar tid hos vet idag :)
Hur har det gått? Har du varit hos vet?
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Hur har det gått? Har du varit hos vet?
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Jo men trä eller plast?
Anna och taxen Max
Nä vi beställde en tid men dagen före det var dax att ta han dit så hade ''mjället'' försvunnit och såret hade nästan läkts ihop så tack var saltlösning blev det bra :)
Jag har plast och har alltid haft det men ska snart byta ut det till mitt nya som är i keramik :)
#12 Bra! Plasthus är dåligt för hamstrar, om du vill veta varför står det lite här och var :D
Kul att det löst sig med saltlösning :)
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
13# ja jag läste det så jag gick och köpte ett keramik. Jag ska bara låta det huset han ha nu var kvar lite har just lagt ner keramik så att han vänjer sig :)