Ritar din hamster ! :D
Har haft en likadan tråd tidigare men tycker det är lika bra att starta en ny då vissa i tråden kanske är inaktiva eller så.
Ja nu har jag inte ritat på ett tag och vart plötsligt taggad på att rita hamstrar igen 🙂
Så det är bara att lägga upp så ritar jag så fort som möjligt ☀️
#1Kan rita av honom redan nu ! 🙂
Jippi :) spännande!
#4 ska fara iväg på stan en sväng och ska då passa på att köpa in fina pennor att färglägga med 😉 Den är iprincip klar förutom att den inte är färglagd men ska göra klart den när jag kommer hem ikväll !🙂
Jätte söta hamstrar allihopa ! Ska måla dem så fort jag hinner ! 😉
#1 Nu är Damon klar ! dock krånglade färgerna lite så blev inte riktigt som jag tänkt men men…
Hoppas den duger i alla fall 🙂
#12 Oj vad fin 😃
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Du får gärna måla av Ernst 😃

#12 det blev jättefint, Tack så mycket!
#13 tack !
#15 vad glad jag blir att du gillade den ! Han var väldigt söt 😊
#6 Nu är jag klar 🥵Var roligt att få använda ganska färgglada färger till löven 🙂
Vad fint du ritar! Måste leta fram en bra bild på Efraim :)
http://empirebroline.blogg.se
# 16 ohh då fin hon blev :D ja jag tänkte att du kanske skulle tycka om löven :D är det okej om jag sparar bilden till min dator ?^^
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
#16 Oj, du är ju jätte duktig :)! Vad fint :)!
Rita gärna av Musse
Du är sååå duktig på att rita hamstrar!!! Mina blir som en korv med ben, men det ska vi inte prata om ens ;)
Gud vad fint du ritar! Tycker färgen gör bilden speciell 😍
Checka in @gnagarboden på instagram 
Tack allihopa för dem snälla kommentarerna ! Det gör det så mycket roligare att måla när andra uppskattar det , tack !🙂
#16 Javisst , du får också lägga upp den på en annan hemsida om du vill bara så länge du skriver att det är jag som gjort den 😉
#7 Mulle är på gång 😃
#21 Du har inte lagt upp någon bild 😊
#22 Jag ritar inte såhär "bra" av en slump , övning ger färdighet eller hur ? 😉
#7 Nu är söta lilla Mulle färdig !😃 Har tydligen svårt för att rita dvärghamstrar 🤔 Hoppas du blev nöjd i alla fall Toffs.
Guuuud vilka fina
#25 Tack den blev jättefin.🙂
Ååh vad fint du ritar! 👍
Med vänlig hälsning, Mimmi
#26 Åh så bra ritat! Han ser riktigt glad ut :D Nu blir man ju sugen själv på att försöka…
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
#26 Åååh vad fin ♥♥ Nästan så jag vill hänga upp den på väggen ! Jätteduktigt :) Är det promarkers du målar med ?
#28 Tack ! Var kul med lite utmaning .Förstår inte hur dvärgar kan vara så mycket svårare att rita än guldar (det är nog något fel på mig 🤦♂️)
#32 Det tycker jag du ska göra ! Är så superkul särskillt när man känner att man fått en egen "stil" 🙂
Ska fortsätta med Seth men det blir imorgon , är lite för trött nu 
Godnatt allihopa och hoppas ni orkar vänta till imorgon för nästa teckning 🙂
Åååå vad fint du ritar! Vad använder du när du målar? Det blir så starka och fina färger! 🙂
#36 Vilken fin hamster!
Gud så söta hamstrar! Sjukt fint ritat också 🙂
den bilden på dvärghamstern är den som vill modella :p Billy heter han. Fina bilder du ritar riktigt cool stil liksom ha det gött :)
#33 (tack ! ) & #35 Det är promarkers jag använder 🙂Dem är jättebra då färgen blir jämn jämfört med tuschpennor 👍
Ska börja på Seth nu och hoppas att jag ska bli klar ikväll 🙂
Nemo ställer sig i kön!:DD (om det går så för du gärna ignorera gallret så inte de kommer med:) )
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Hur har det gått? Ritar du fortfarande eller har du glömt av det? ;)
#44 Men oj har glömt lägga in en del bilder … :O Förlåt allihopa ! Ska rita så fort jag kan. Var bara det att jag tar kort på dem med min mammas mobil då hon har bättre kamera sedan var hon borta ett tag med mobilen med såklart så jag kunde inte ta, sedan när hon kom hem så glömde jag helt bort det :( Är klar med seth och trollet ska bara ta kort först ;)