Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 805 ggr
Cafesinner
2

Uppdatering från Macy:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu tänkte jag göra en lite mer positiv tråd. En hamster lever ju faktiskt fortfarande :) Mitt lilla hjärta mår så himla bra i Yukis gamla akvarium. Hennes förra var visserligen stort det också, men nu har hon tagit över hans på 330L (ca). Hon är inte alls lika "rastlös" längre, och vissa kvällar vägrar hon komma ut ur huset, haha. Nej tack mamma, jag är så nöjd så. Ingen motionsrunda idag ;) 
Jag tycker hon varit mycket lugnare överlag det senaste. Tror det dels beror på att hon är ett år nu och börjar mogna till sig, men kanske även att det beror lite på Yukis bortgång. Hon hörde alltid honom bakom "glasväggen" (det stora står på golvet) när hon var ute och sprang, och ibland stod de i var sitt akvarium och lyssnade på varandra. Det är väldigt tomt utan min lillkille. Det är svårt att sova utan att lyssna till hans små trippande steg där i sitt eget lilla kungarike. Men vi brudar klarar oss fint, för vi har varandra. 
Här är lite bilder från igår kväll när Macy var i sängen och levde rövare:) Vill påminna att hon inte är fet, bara fluffig ;))

Cafesinner
2

Bortskämd skitunge<3

Cafesinner
1

"Vad skulle jag ner här och göra?"

Cafesinner
7

- Strike a pose!
- Så här morsan?
- Nej Macy, nu ser du trebent ut…

Cafesinner
4

Och en ny burbild:) 
Orkade inte göra den ljusare, host..

Ebbzenbabbzen
0

Så bra hon har det där;)!

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

thea_thea
0

Åååh vad mysig macy är ;3

Fiona1234
0

Hehe vad söt 😍

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[etsan]
0

Jättesöt! --- Hehe #3 :D

Cafesinner