Yukis minnestråd.
Känner att jag behöver bearbeta sorgen lite, så här kommer jag posta bilder på min fina grabb från början till slutet.
Vill börja med de allra första bilderna jag har på honom, från dagen när han kom hem till mig. Han somnade i matskålen. Så pytteliten.

Första måltiden. Hade aldrig sett ett djur stoppa mat i kinderna förut. Var så himla förundrad. Han fick morot, gurka och någon kattmat som inte alls gick hem… haha. Jag var så oerfaren, shit. Tänk så många tips och tricks man lär sig på två år som hamstermorsa. Sedan dess har han levt på gourmetmat :)

Några av de riktigt tidiga bilderna <3

Hans första lilla photoshoot i min säng <3

Hemma hos min mamma :3 Vi bodde där första sommaren.

<3
Live
Laugh
Love 
Lite olika burinredningar som han har haft…

Du hade en helt underbar hamster! Styrkekramar.
9 - Den bästa man kunde önska sig. Tack <3
Så fin! Han har det säkert jättebra uppe i hamsterhimmeln!
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
Vilken fantastisk hamster och vilken vacker minnesgården! Ett sånt underbart hamsterliv han måste haft tillsammans med dig! Vila i frid, lille Yuki!
Det skulle stå Vilken vacker minnestråd…
Gud vilken fin minnestråd, han hade ett superbra liv ! :)
Han var så fin❤️
Åååh Yuki
Beklagar sorgen över en förlorad vän 😕
Men första bilden där han tar en tupplur i matskålen var ju bara för bedårande 🙂
Han var den finaste hamstern jag har sett under hela mitt liv.
Vila i Frid lilla Yuki.
Åh.. nu blev jag också sentimental ju, vilken underbar hamster. Man blir glad och varm av att se alla dessa bilder. Så underbart gullig och fin! Vacker ❤️
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vad ni är fina allihopa, blir ju helt rörd. <3
Glömde ta med den här underbara bilden.
Så här pigg var han så sent som förra veckan.
Och den här, en av de allra sista ordentliga kamerabilderna.

Vila i frid Yuki!
Med vänlig hälsning, Mimmi
Underbart fina bilder på Yuki, han levde ett bra liv hos dig ❤️ Vila i frid lille vän
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
❤️
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Yuki var verkligen jättefin! Mins fortfarande bilderna från när han var superliten, från hans kull-tråd. Och så har jag såklart följt dina trådar med honom. Han hade ett underbart liv hos dig med massa kärlek! Vila i frid Yuki. Styrkekramar! ❤️
Jag beklagar sorgen.. <3 Jättefin var han!
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
tack till er alla <3
Har aldrig varit så väldigt förtjust i hamstrar förut men nu är jag helt seriöst kär. Vilken fantastiskt gullig liten hamster han verkar ha varit och vilket underbart liv han måste ha haft med dig!
Beklagar. ❤️
Ja vi var mamma och son vi.. <3 Tack :'))