Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 616 ggr
[annajohannas]
0

Söker sajtvärd på agility.

Söker en ny Sajtvärd på agility då min tid inte räcker till.

Pm:a mig om du är intresserad.

Flygandebanan
0

Har du fått tillåtelse att annonsera ut detta här? 🙂

MVH Flygandebanan "Simon" & das hamsters.

Medarbetare på hamster.ifokus.se

[annajohannas]
0

Jadå, utav sajtvärden

Flygandebanan
0

Skriv det i inlägget så slipper vi diskussioner 😃

[ErikP]1
0

#3 Vi som är sajtvärden måste alltid fråga sajtvärden på den aktuella sajten om tillåtelse. Därför så behöver man inte skriva i inlägget då vi alltid måste då fråga först :) Och vilka diskussioner kommer uppstå om man inte skriver det ? :)

Imasy
0

Egentligen så finns det väl ingen regel som säger att man MÅSTE fråga värden först, även om många värdar har det som ett önskemål beroende på vad det gäller.

I detta fallet var det jag som sa åt TS att hon kunde skriva på mina sajter om hon ville.

Jag kan inte ge exempel på en diskussion som skulle kunna uppstå, men jag har däremot varit med om att TS-inlägg röstas bort när det gäller sådana här saker.

Flygandebanan
0

#4 Just precis en sån OT diskussion som du där skapade ville jag undvika då det inte rör TS något. T.ex Hade det stått att hon har tillåtelse så hade jag aldrig frågat och du hade aldrig startat denna diskussionen.. Dvs "Skapa onödiga diskussioner". Men! Låt oss då ångra oss och formulera det såhär. Jag hade inte en aning om denna nu regeln som du påpekar. Vilket då utgör att jag frågar TS om hon fått tillåtelse. Hade hon inte haft det, hade jag i detta fallet PM'at Imasy o frågat om inlägget hade kunnat vara kvar.