När ser man om de blir långhåriga?
Jag tycker det ser ut som att din/er hamster är en korthårig en. De som blir långhåriga brukar man kunna se tydligt när de är 2-3, om inte lite tidigare endå kanske, om de blir långhåriga eller ej.
Tycker nästan att din hamster ser korthårig ut :). Men som #1 sa så syns det väldigt snabbt :).
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Åh tack! Gör inget att han är korthårig eftersom han är mysig, men blir lite besviken eftersom jag tingade speciellt en långhårig…
Är båda föreläsarna lh? Om det är en som är lh och en som är kh, så blir de oftast inte lika långhåriga, då syns det lite senare, så det kan ju bli en fluffig liten kille ändå!:)
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
#5 Jo han är en liten fluffig, pigg kille redan nu ❤️. Pappan är lh och mamman kh, så jag får se hur han kommer och se ut om ett tag 😉. Tycker att det ser ut som han har lite längre hår vid höfterna som sticker ut som tofsar.
Oj! Såg nu att jag hade skrivit föreläsarna! Menade föräldrarna… Det blir säkert en liten fluffboll!:)
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com