Mina hamstrar
Nu känns hemma som hemma igen. Jag har inte bara min robbe, utan fick även hem en vintervit kille som heter Trulls från en tjej som föder upp vintervita ifrån min skola. Hon har inte köpt någon ny hamster på väldigt länge men det råkade bli en tjuvparning mellan två äldre hamstrar så jag fick Trulls. Han är agouti. Han är 8 veckor 😃 Sen kom min lärare fram till mig för någon dag sedan och sa att hennes söner tyvärr tröttnat lite på Flingans Kquattro och Flingans Night Hawk. Det var då hon och hennes man som pysslade om dem, så hon undrade ifall jag ville ha tillbaka dem, och det var såklart det jag ville. 🙂
Så nu har jag Flingans Night Hawk, sapphire, Flingans Kquattro agouti pearl och Trulls, Agouti här hemma! 😃 Sen lilla robben Flipp såklart. ;)
Trulls bor nu i den gallerburen han kom i, han ska snart få byta till en duna! :)
Trulls :)
Trulls :)
De underbara paret, Kquattro och Night hawk:)
Night Hawk :)
Kquattro :)
❤️
Åh så söta 😍
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Så fina! Hur kan man tröttna på dom gulliga dvärgarna!?
Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com
Ja visst är dem! 😃
De var bara 7 och 9 år och barn är ju barn och de tröttnar ofta snabbt. Så det var precis va det gjort. Men såklart älskar de båda djur och har fler hemma. Men så blir det ibland. :) Men jag skulle då inte tröttna på dessa underbara små liven! 😍 Men jag är ju lite äldre också :)
Gud vilka sötisar!
Dem tackar! :D
Hallegoooo
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Så söta !
Dem tackar så mycket! 😃
Grattis 🙂
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Är så glad för dig 😃♥
#15 Tack Maria! 😃
#16 Vad gullig du är! ❤️😃
Åh vad fina alla var! Särskilt Trulls 😃.
Mvh Alicia.
Men fy vad söta! 😍
#18 Hihi ja! 😃
#19 Dem tackar! 🙂